Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه حل مشکلات شهرک های صنعتی استان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: توسعه شهرک های صنعتی و حل مشکلات شهرک های استان می تواند زمینه ساز جذب سرمایه گذار در شهرک ها و همچنین رشد تولید و ایجاد اشتغال شود.

به گزارش قدس آنلاین، اخلاق محمدیان امرو در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از شهرک های صنعتی شماره ۳، ۴ و ۵ اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز استاندار خوزستان از شهرک های شماره ۳، ۴ و ۵  اهواز و واحدهای صنعتی فعال در این شهرک ها بازدید کرد و از نزدیک مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی با دستگاه های اجرایی و سایر نهادها با حضور استاندار خوزستان مورد بررسی قرار گرفت تا در جلسه ای نسبت به حل این مشکلات برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: امروز مشکلات کمبود امکانات و زیرساختهای شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز مورد بررسی قرار گرفت. در این بازدید مشکلات اسناد مالکیتی در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز و همچنین جاده دسترسی شهرک نیز مورد توجه قرار گرفت.

محمدیان با بیان این که حل مشکلات شهرک های صنعتی استان باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: براساس قول استاندار خوزستان قرار است در اسرع وقت در نشست های تخصصی مشکلات شهرک های صنعتی استان پیگیری و برای حل آن ها چاره اندیشی شود.

وی افزود: توسعه شهرک های صنعتی و حل مشکلات شهرک های استان می تواند زمینه ساز جذب سرمایه گذار در شهرک ها و همچنین رشد تولید و ایجاد اشتغال شود و از این رو تلاش خواهیم کرد تا با همکاری استاندار خوزستان و سایر دستگاه های اجرایی این مهم را محقق کنیم.

 صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز (۵ آبان ماه) از از شهرک های شماره ۳، ۴ و ۵ اهواز و واحدهای صنعتی فعال در این شهرک ها و همچنین دفتر کلینیک کسب و کار استان خوزستان بازدید کرد و از نزدیک مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی این شهرک ها را بررسی کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرک های صنعتی مشکلات شهرک های صنعتی حل مشکلات شهرک استاندار خوزستان واحدهای صنعتی ۵ اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه