Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فضل الله شیری اظهار کرد: برای جلوگیری از ثبت جریمه طرح محدودیت کرونا در جاده‌های بین شهری توسط دوربین‌های راهداری و پلیس راه، فرمانداری‌ها علاوه بر صدور مجوز اضطراری برای شخص، لیست مجوزهای صادره را به صورت لوح فشرده برای ثبت در سیستم اجراییات راهور ناجا به پلیس راه استان کرمانشاه تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سطح شهرها برای هیچ نوع تخلف رانندگی از دوربین‌های سطح شهر استفاده نمی‌شود زیرا دوربین‌های منصوبه مورد تأیید پلیس نبوده و کد اعمال قانون تعلق نگرفته است چرا که اعمال قانون بر خلاف حقوق عمومی مردم انجام نمی‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: در تمام شهرهای تابعه که دارای مدیریت راهور و دادسرا و دادگاه هستند کمیسیون ماده پنج قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی برای رسیدگی به شکایات، اعتراضات مردم نسبت به جریمه‌ها دایر و فعال هستند و شهروندان در تمام شهرها می‌توانند مراجعه و الزامی به حضور در اجراییات مرکز استان کرمانشاه ندارند.

شیری بیان کرد: اعمال قانون در شهرهای استان کرمانشاه صرفاً با دست افزار یا قبض جریمه که در اختیار پلیس است و توسط مأمورین آموزش دیده و با نظارت لازم انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تا مبلغ یک میلیون تومان خلافی خودرو مالک یا نماینده قانونی وی در صورت اعتراض و داشتن دلایل موجه می‌توانند به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده سیستمی جهت ارجاع به راهور جهت رسیدگی اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورت قانع نشدن و اصرار بر اعتراض مالک یا نماینده وی در مرحله بعد و برای تجدید نظر خواهی می‌توانند جهت تشکیل پرونده به اجراییات پلیس راهور و طرح موضوع در کمیسیون‌های ماده پنج قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اقدام کنند.

شیری از شهروندان خواست برای پرداخت خلافی خودرو از درگاه‌های امن از جمله سایت راهور ۱۲۰ و دستگاه‌های خودپرداز یا شش بانک متولی، نسبت به پرداخت خلافی وسیله نقلیه اقدام کنند.

وی توصیه کرد: شهروندانی که قصد تعویض پلاک دارند سعی کند برای جلوگیری از دوباره پرداختی جرایم رانندگی و تسریع در کار آنها در مکان تعویض پلاک نسبت به تسویه حساب خلافی خودرو اقدام نمایند.

کد خبر 5337324

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور ویروس کرونا محدودیت های کرونایی مجوز تردد ویروس کرونا بوشهر بنزین جایگاه سوخت هفته وحدت آمار کرونا اردبیل واکسن کرونا گرگان کرمانشاه پمپ بنزین ایلام لیگ برتر فوتبال ایران استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه به پرونده تخلف فروشگاه مواد غذایی برای ثبت نکردن انواع مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در سامانه جامع انبارها رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت با توجه به اختلاف آمار در سامانه و مغایرت‌های موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال به جزای نقدی محکوم کرد.

شاهی در تشریح جزئیات این پرونده، گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از مرکز فروشگاه مواد غذایی این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6091008

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود