Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن باتجربه تیم هندبال رعد پدافند هوایی آمل گفت: فکر می‌کنم در تیم ملی برای رسیدن به هماهنگی کمی با دردسر روبرو خواهیم شد و شرایط پیچیده‌ای داریم؛ با این وجود برای تیم ملی هندبال کشورم آرزوی بهترین‌ها را دارم.

سجاد ندری، بازیکن باتجربه تیم هندبال رعد پدافند هوایی آمل، درباره حضور در این تیم در این فصل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: پیش از اینکه به اینجا بیایم دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک و رباط ACL شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند بهبودی‌ام کمی به طول انجامید. در ترکیه مشغول به بازی بودم و سپس قرار بود به تیم شهید شاملی کازرون بروم اما مشکلاتی پیش آمد و این انتقال نهایی نشد. از طرفی امین حسنوند (سرمرب یتیم رعد پدافند آمل) همشهری‌ام است و با من تماس گرفت تا به باشگاه رعد بیایم و سرباز شوم. خوشحالم که حالا عضوی از این تیم به شمار می‌روم.

او در ادامه درباره وضعیت تیم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: رعد پدافند کارش را در شهرستان آمل پیش می‌برد. برای دور اول مسابقات 2 هفته آنجا بودیم و شرایط خوبی حاکم بود. برای میزبانی هم هیچ کم و کسری وجود نداشت اما برای دور دوم نتوانستیم تمرینات مستمری داشته باشیم و انتظار داشتیم که مسئولان آملی شرایط بهتری را برای ما فراهم کنند تا بتوانیم به بهترین شکل از اعتبار این شهر دفاع کنیم. در دور دوم با 2 تیم سرشناس و نامدار سپاهان و ذوب‌آهن پیکار داشتیم و خوب هم کار کردیم اما به نتیجه نرسیدیم. حالا هم منتظر هستیم تا برنامه زمانی اردوی بعدی اعلام شود. این تیم در صورت داشتن پشتیبانی مناسب از سوی مدیران شهرستان آمل می‌تواند نمایشی بهتر از این هم داشته باشد چرا که پتانسیل بالایی دارد.

لژیونر سابق هندبال ایران درباره شرایط برگزاری لیگ بیان داشت: پیش از شیوع ویروس کرونا ما هر هفته یک مسابقه انجام می دادیم و بازیکنان ریکاوری کافی داشتند. مربیان هم می‌توانستند آنالیز بهتری نسبت به حریفان داشته باشند. الان اما شرایط دشوار شده و بازیکنان بیشتر از بقیه اذیت می‌شوند. در دوره بی‌روحی هستیم که دچارروزمرگی شده‌ایم و اوضاع کسل‌کننده است. فشردگی مسابقات احتمال مصدومیت را هم افزایش داده است. پیش ازاین مسابقات رفت و برگشتی بود و سفر به شهرهای مختلف برای ما تنوع ایجاد می‌کرد اما وضعیت به گونه‌ی دیگری شده است.

او همچنین تصریح کرد: البته باید از فدراسیون هندبال هم تشکر کنم که توانسته 2 دوره اخیر لیگ را بدون هیچ مشکلی برگزار کند. از لحاظ میزبانی و همچنین دادن تست PCR شرایط استانداردی حکمفرما بوده است. تماشاگر و افراد غیرمسئول در سالن‌ها حضور ندارند و کسانی هم که روب سکو هستند از مسئولان و یا تیم‌ها هستند که تست کرونا داده‌اند.

بازیکن تیم هندبال رعد پدافند هوایی آمل درباره وضعیت تیم ملی گفت: با حضور رافائل اسپانیایی در ایران و جمع شدن بازیکنان ملی‌پوش در تیم ثامن‌الحجج وضعیت تیم ملی خیلی خوب شد. بازیکنان در کنار هم ماه‌ها تمرین کردند و مسابقه دادند. از طرفی باشگاه شرایط مالی بسیار خوبی را به وجود آورده بود و ما دغدغه‌ی مسائل مالی را نداشتیم و با تمرکز فراوان در اردوهای منظم شرکت می‌کردیم. نتیجه‌اش هم حضور در جام جهانی پس از حدود 40 سال بود. بعد از آن اوضاع تغییر کرد. شاهد تغییر رئیس فدراسیون برای چند مقطع بودیم. به این دوره از مسابقات جهانی دقت کنید که ژاپن و بحرین چه نمایش خوبی داشتند. زمانی که ما به جام جهانی رفتیم اصلا وضعیت خوبی نداشتند اما بازیکنان با دریافت حقوق از فدراسیون برای یک سال در کنار هم به اردوی ملی آمدند و بحرین توانست قطر را شکست دهد و مقابل دانمارک، ابر قدرت جهان با فاصله یک گل شکست بخورد. ژاپن هم خوش درخشید. 

او در ادامه افزود: الان هم فدراسیون سرمربی جدید استخدام کرده اما بخش قابل توجهی از بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند. آنها در اردوی قبلی به انجام رسیده کنار تیم حضور نداشتند و نفرات مستعد و خوبی هم هستند. با این حال هندبال رشته‌ای است که هماهنگی بازیکنان حرف اول را در آن می‌زند. باشگاه‌های خارجی اجازه حضور بازیکنان لژیونر را برای مدت طولانی نمی‌دهند و این هماهنگی را در تیم ملی کاهش می‌دهد. اردوی قطر پیش روی تیم ملی است و دو-سه بازیکن از نفرات لژیونر در این اردو حضور دارند. فکر می‌کنم برای رسیدن به هماهنگی کمی با دردسر روبرو خواهیم شد و شرایط پیچیده‌ای داریم. با این وجود برای تیم ملی هندبال کشورم آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم دوباره نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ترکیه بازی لیگ برتر ایران ویروس تیم ملی جام جهانی رئیس فدراسیون ژاپن حقوق بحرین قطر جهان هندبال رعد پدافند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد