Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مفهوم تجربه خرید لذت‌بخش بپردازیم و ببینیم با خرید پیشرفته ترین پنل اس ام اس چگونه رکورد فروش را به نام خود ثبت میکنید.

از تجربه خرید لذت بخش تا خرید مجدد

تجربه خرید لذت بخش به این معنی است که شما پس از پایان فرآیند خرید، از خرج کردن پولتان احساس رضایت داشته باشید!

خرید اینترنتی مراحل مختلفی دارد که این مراحل برای محصول فیزیکی یا دیجیتال متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما در حال خرید یک محصول فیزیکی باشید نحوه سفارش، مراحل سفارش در سایت، نحوه ارسال محصول و همچنین کیفیت محصول روی تجربه خرید شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. فرآیند سفارش محصول دیجیتال هم مانند محصول فیزیکی است، اما مرحله ارسال محصول دیگر وجود ندارد!

بنابراین هر محصولی را که در سایت خودتان ارائه می‌کنید، باید تمام مراحل آن را به بهترین شکل ممکن بچینید تا تجربه خریدی لذت بخش را برای مشتریان‌تان فراهم کنید.

چکار کنیم تا مشتری دوباره از ما خرید کند؟

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید، بهبود تجربه خرید برای مشتریان‌تان اهمیت بسیار زیادی دارد! جالب است بدانید که بسیاری از مشتریان کسب‌وکارها، افرادی هستند که قبلاً از آنها خرید کرده‌اند. اگر می‌خواهید کسب‌وکاری باشید که کاربران همیشه شما را برای خرید انتخاب ‌کنند، باید همه‌چیز را مرحله‌به‌مرحله اطلاع‌رسانی کنید. هنگامی که کاربر محصولی را سفارش می‌دهد، انتظار دارد که به راحت‌ترین شکل ممکن فرآیند سفارش محصول را طی کند.

در هر مرحله از فرآیند سفارش محصول، لازم است که توضیحات موردنیاز را ارائه کنید! گاهی اوقات کاربران وارد یک مرحله از خرید می‌شوند اما نمی‌دانند که باید چه کاری را انجام دهند. در این‌صورت ممکن است دقیقاً زمانی که در حال پرداخت وجه هستند، منصرف شوند. از طرف دیگر، بهتر است مراحل مهم سفارش محصول را از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کنید؛

مثلاً شما قصد دارید با تبلیغات هدفمند در تبریز با ارسال پیامک ! مشتریان زیادی جذب کنید. دریافت سفارش در سایت، تایید سفارش در سایت، ارسال سفارش از طریق پست و… از مهم‌ترین موارد اطلاع‌رسانی پیامکی محسوب می‌شوند.

تمام توضیحاتی که تا اینجا گفتیم به‌طور کلی در دو مورد زیر خلاصه می‌شوند:

شفاف‌سازی مراحل خرید

همانطور که گفتیم اولین قدم برای آنکه یک خرید لذت بخش را برای مشتریان‌تان فراهم کنید، این است که تمام مراحل سفارش محصول را کاملاً شفاف برایشان توضیح دهید! درواقع کاربران به‌دنبال این هستند که وارد هر صفحه‌ای که شدند، بدانند که باید در هر بخش چه اطلاعاتی را وارد کنند.

گاهی اوقات در فروشگاه‌های اینترنتی مراحل زیادی برای خرید محصول طی می‌شود، درحالی که هیچ مرحله‌ای شفاف و واضح نیست. این مسئله نه‌تنها باعث می‌شود که مشتری خرید مجدد نداشته باشد، بلکه ممکن است همان خرید را هم کامل انجام ندهد.

گاهی اوقات تنها چند فیلد مختصر برای وارد کردن اطلاعات وجود دارد که توضیح دقیقی هم در مورد آن موجود نیست! این مسائل باعث می‌شود تا مشتری محصول موردنظر خودش را سفارش ندهد و اگر هم سفارش دهد، شما هنگام ارسال محصول با مشکل مواجه شوید، زیرا ممکن است اطلاعات واردشده توسط مشتریان اشتباه باشد.

حالا اگر بخواهید با مشتری تماس بگیرید و اطلاعات دقیق دریافت کنید، دیگر تجربه مشتری از خرید، لذت بخش نخواهد بود و ممکن است حتی پشیمان هم شود.

اطلاع‌رسانی به مشتری از طریق پیامک

یکی دیگر از مواردی که برای بهبود تجربه خرید می‌توانید انجام دهید، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک است.

گاهی اوقات کاربران متوجه نمی‌شوند که محصول آنها در چه وضعیتی قرار دارد و اصلاً سفارش‌شان ثبت شده است یا خیر! با استفاده از پیامک تمام این مراحل را به کاربران توضیح می‌دهید تا آنها هم از وضعیت ارسال محصول خودشان آگاه باشند.

توجه داشته باشید که پس از دریافت محصول سفارش‌ داده شده توسط مشتری، می‌توانید محصولات دیگری را هم به همراه کد تخفیف از طریق پیامک به کاربر پیشنهاد کنید تا دوباره و دوباره برای خرید به سایت شما بازگردد.

برای متصل کردن پنل پیامکی به سایت‌تان کافیست سری به ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com بزنید و پنل موردنظر خودتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب پنل، در بخش آزمایشگاه افزونه، می‌توانید پلاگین‌های مربوط به هر سیستم مدیریت محتوایی را دانلود کنید و تجربه خرید مشتریان‌تان را با کمترین هزینه بهبود ببخشید.

در پنل پیامکی انتخابی‌تان با استفاده از وب‌سرویس ملی پیامک خیلی راحت می‌توانید تعیین کنید که چه پیامی پس از انجام کدام فعالیت برای کاربران ارسال شود. مثلاً می‌توانید یک پیام تشکر بابت خرید آنها ایجاد کنید تا پس از هر خرید برای مشتریان‌تان فرستاده شود.

اگر می‌خواهید درباره وب‌سرویس پیامکی و نحوه اتصال پنل اس ام اس به سایت‎‌تان اطلاعات بیشتری بدست بیاورید، حتماً به مقالات ملی پیامک مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک راهنمایی‌تان کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: طریق پیامک اطلاع رسانی ارسال محصول سفارش محصول گاهی اوقات ملی پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • تبریک روز معلم ۱۴۰۳ صوتی + پیامک، متن و شعر
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک