Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوان عدالت اداری در خصوص انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای حکم صادر کرد.

شعبه ۲۶ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری، در حکمی تجدیدنظرخواهی از رای شعبه ۴۵ دیوان در موضوع ابطال انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای را رد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای ۱۹ خرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان مهرعلی باران چشمه با کسب ۲۲ رای در مقابل ۱۹ رای مجتبی جوهری، به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان انتخابات، مجتبی جوهری رییس سابق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و یکی از نامزدهای ریاست این فدراسیون به همراه محمد کاظم کوهی دیگر نامزد انتخابات، با اعلام تخلف و ارائه مدارک مبنی بر چیدمان مجمع با هدف کسب رای، به دیوان عدالت اداری طرح شکایت کردند و خواستار رسیدگی‌ دیوان به این موضوع شدند.

 شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری نیز ۳۰ خرداد با صدور دستور موقت، نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را بی‌اثر اعلام کرد. دیوان عدالت اداری در ابلاغیه‌ای به وزارت ورزش، اعلام کرد، نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و حکم صادره مهرعلی باران چشمه برای ریاست این فدراسیون و سایر اقدامات متخذه بر آن، تا تعیین تکلیف نهایی «کان لم یکن» و بلااثر است.

 

در ادامه و پس از گذشت نزدیک به ۳ ماه از برگزاری انتخابات، شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری در حکمی به شماره ۱۴۰۰۳۱۳۹۰۰۰۱۵۳۳۱۴۸ در تاریخ ۰۶/۲۱/ ۱۴۰۰ با تشریح کامل تخلفات صورت گرفته در برگزاری انتخابات، حکم نهایی بدوی خود را مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای اعلام کرد.

دیوان عدالت اداری مهلت قانونی ۲۱ روزه را برای اعتراض وزارت ورزش به عنوان مجری انتخابات به رای صادره معین کرد اما در نهایت شعبه ۲۶ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری به دلیل آنچه "اعتراض در خارج از مهلت قانونی خوانده شده" تجدیدنظر خواهی وزارت ورزش را رد کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به رای صادره توسط شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری و قطعی بودن این حکم، باید دید که آیا رای بدوی ابطال انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای اجرا خواهد شد یا خیر؟

رای صادر شده توسط شعبه ۲۶ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری را در ذیل مشاهده می کنید:

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم طبق نامه AFC، ایران ملزم به داشتن VAR نیست / به بهانه نشست خبری قوه قضاییه ادعای عجیب اسپورت قطر؛ تاباتا استقلالی می شود کیه لینی: رونالدو مثل مارادونا و پله جاودانه خواهد بود؛ امیدوارم رایولا بگذارد دلیخت در یوونتوس بماند لوکاس هرناندز به زندان نمی رود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای تجدیدنظر دیوان عدالت اداری ابطال انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سلیمان دهرویه مسئول برگزاری مراسم گفت : ترویج مرام ، از خودگذشتگی و سیره حضرت علی (ع) با توسعه ورزش زورخانه ای ازاهداف این طرح ورزشی است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان