Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@15:21:48 GMT

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۲۹۶۷

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

امروز سهامداران شرکت‌های خدمات انفورماتیک و کشت و صنعت پیاذر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرابورس ایران، بیمه اتکایی ایرانیان و ریل پرداز نو آفرین ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.   شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۹هزار و ۵۰۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۹۳هزار و ۹۵۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۹۲۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۶۸۹میلیارد تومان در بیش از ۴۵۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس سهامداران شرکت‌های خدمات انفورماتیک، بورس کالای ایران و کشت و صنعت پیاذر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند لرستان، پارس الکتریک و مهندی نصیر ماشین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۲ میلیارد و ۱۰۴میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۹میلیارد تومان در ۲۶۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۸۰۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس ایران، بیمه اتکایی ایرانیان و ریل پرداز نو آفرین امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بالاترین و پایین ترین رشد قیمت امروز در بورس بورس بورس اوراق بهادار بورس کالا بورس آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

توقف این نمادها در معاملات فردا   پیش بینی بورس شنبه ۸ اردیبهشت| فردا این نمادها مورد توجه هستند؟

 

خبرهای جذاب برای سهامداران کچاد، شغدیر، کتوسعه و فن افزار

 

کاهش قیمت طلا بیشتر از این خواهد بود یا خیر؟

 

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

 

اشتهای میلیارد دلاری و جاه طلبانه غول معدنی دنیا و تاثیر آن بر مس!

 

تامین مالی درون گروهی در زیرمجموعه والبر | قرض الحسنه بین دو شرکت دارویی!

 

نمادهایی که مشمول فرآیند تعلیق اند، مراقب باشید!

 

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار