Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – خورخه پائوتاسو، دستیار تاتا مارتینو سرمربی سابق بارسلونا، در مورد اتفاقی که در آخرین مسابقه فصل ۱۴-۲۰۱۳ رخ داد صحبت کرده است یعنی زمانی که تاتا در بارسلونا حضور داشت.

آن مسابقه در روز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ورزشگه نوکمپ برگزار و مقابل اتلتیکومادرید انجام شد. در هفته آخر لالیگا، اتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه در صدر قرار داشت و تساوی بارسلونا در آن مسابقه منجر به قهرمانی اتلتیکو می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نتیجه نهایی بازی ۱-۱ شد و بارسلونا قهرمانی را از دست داد. الکسیس سانچس برای بارسلونا و گودین برای اتلتیکو گل زدند تا نبرد قهرمانی با نتیجه تساوی و در واقع با موفقیت اتلتیکو به پایان برسد. 

اما در دقیقه ۱۹ نیمه دوم لیونل مسی گل دوم بارسلونا را زد و ورزشگاه نوکمپ را برای لحظاتی منفجر کرد. این گل اما از سوی متئو لاهوس داور جنجالی اسپانیایی که در آن دیدار قاضی میدان بود، به دلیل آفساید، مردود اعلام شد. مسی در نزدیکی دروازه با یک ضربه محکم توپ را به سقف دروازه اتلتیکو دوخت اما این گل مردود اعلام شد. تصاویر تلویزیونی اما ثابت کرد که گل فوق ستاره آرژانتینی به غلط آفساید اعلام شده است چرا که ضربه سری که منجر به رسیدن توپ به مسی شد از سوی سسک فابرگاس هافبک آن زمان بارسلونا زده نشد بلکه دیگو گودین بوده که به توپ ضربه زده و همان توپ به مسی رسیده که در نتیجه نمی‌توانسته آفساید باشد. 

پائوتاسو در یک برنامه تلویزیونی به تازگی در مورد آن مسابقه حرف زده و آنچه که بین آنها و داور مشهور آن زمان متئو لاهوس گذشته را توضیح داد: «لاهوس از تاتا مارتینو به خاطر مردود اعلام کردن گل مسی عذرخواهی کرد. او به ما گفت که تصمیمش نادرست بوده است.»

مربی آرژانتینی که از آن اتفاق به عنوان یک خاطره تلخ یاد می‌کرد در ادامه با حسرت گفت که اگر در آن روزها تکنولوژی VAR در فوتبال وجود داشت داستان قهرمانی لالیگا به طور کلی عوض می‌شد و جام در آن فصل به بارسلونا می‌رسید: «اگر کمک داور ویدئویی بود جام به اتلتیکو نمی‌رسید و بارسلونا با ما به قهرمانی می‌رسید.»

از دیگر موضوعاتی که پائوتاسو در مورد دوران حضورش در بارسلونا در کنار هموطنش تاتا مارتینو یاد کرد، این بود که تیم بارسلونا در آن زمان تقویت نشد و به اندازه‌ای که شایسته تیم بزرگی مثل بارسلونا بود به این تیم توجه نشد: «بسیاری از اوقات مربیان نمی‌خواهند تا اسرار باشگاهی که در آن فعالیت می‌کنند را فاش کنند و آن را زیر سؤال ببرند. در آن زمان نیم قدرت این را نداشت که از نظر جذب بازیکن تقویت شود چون مشکلات مالی وجود داشت اما فصل بعد از جدایی ما این اتفاق افتاد و با حضور انریکه بازیکنان خوبی برای تیم او به خدمت گرفته شدند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا خبر ویژه لیونل مسی آن زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است، اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.  

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم. 

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است، گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن