Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی رمضانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم والیبال ذوب آهن اصفهان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر  با برخی بازیکنان جدید قرار داد امضا کرد و سایر بازیکنان نیز قراردادهای خود را  تمدید کردند.

وی افزود: فرزانه مرادیان لیبرو ملی پوش ذوب آهن برای چهاردهمین سال با ذوب آهن ماند، زهرا شیری سرعتی زن ذوب آهن و مائده اسکندری دریافت کننده قدرتی، دهمین سال حضورشان را در این تیم پشت سر می گذارند، محدثه مشتاقی (لیبرو) ، مینا بختیار (سرعتی زن) زهرا قنواتی (پاسور) فاطمه عنایت (دریافت قدرتی) و نیلوفر یمینی (دریافت قدرتی) نیز قرار داد خود را با ذوب آهن تمدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین مبینا کریمی نوجوان اصفهانی در پست قدرتی و بهار بهرامی نیا  پاسور جوان تیم نامی نو قرارداد خود را با ذوب آهن امضا کردند و به این تیم پیوستند.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز فرزانه زارعی ملی پوش ذوب آهن قرارداد خود را با ذوب آهن امضا کرده بود.

تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان ایران شد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از ۱۳ آبان‌ماه با حضور ۱۰ تیم آغاز می‌شود.

جوانان زرتشتی یزد، سایپا، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، مس رفسنجان، مهرسان، باریج اسانس کاشان، ریف اصفهان و شهرداری ورامین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان ۱۴۰۰ به صورت رفت و برگشت و در یک هفته روزهای پنج‌شنبه و در یک هفته روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور