Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز و با حضور هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی کشور، مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.

رحمان هوشیاری دبیر اجرایی این جشنواره اظهار کرد: خوشبختانه پانزدهمین دوره این جشنواره با استقبال بسیار زیادی از طرف هنرمندان مواجه شد و تمام تلاش ما این است که این جشنواره را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل شرایط کرونایی، پارسال این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد و امسال تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که به صورت حضوری برگزار کنیم و فضای شادی و نشاط را داشته باشیم.

هوشیاری خاطرنشان کرد: امیدواریم این جشنواره دوران پساکرونا را رقم بزند و این بیماری هرچه زودتر از جامعه رخت بربندد.

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اعلام کرد: ۲۰۷ اثر متقاضی حضور در جشنواره داشتیم که پس از بازبینی داوران ۴۱ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

هوشیاری خاطرنشان کرد: ۱۶ اثر در بخش آزاد، شش اثر در بخش آئینی سنتی، پنج اثر در بخش کودک و نوجوان، سه اثر در بخش دگرگونه، پنج اثر در بخش ویژه با محوریت پاسداشت ایثار و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس و گرامیداشت مدافعان سلامت از جمله آثار حاضر در مرحله نهایی هستند.

وی افزود: ۹۳ طرح و ایده نمایشنامه برای فضاهای بیرونی نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در اختتامیه از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

هوشیاری اعلام کرد: این جشنواره از اعتبار هنری لازم در سراسر جهان برخوردار است و ۲۷ اثر خارجی متقاضی شرکت در این دوره بودند که امسال از طریق مجازی شاهد اجرای این نمایش‌ها خواهیم بود.

کد خبر 5337674

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران مریوان جشنواره تئاتر خياباني مريوان ویروس کرونا بوشهر بنزین جایگاه سوخت آمار کرونا هفته وحدت واکسن کرونا اردبیل گرگان کرمانشاه پمپ بنزین ایلام لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها اثر در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود