Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار درون اردویی تیم ملی فوتبال زنان در حالی امروز (چهارشنبه) صبح در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که پیش از آغاز این دیدار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تمرین حضور یافته با ملی پوشان و کادر فنی دقایقی را گفت وگو کردند.

شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، شهره موسوی نایب رییس فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی‌فر رییس مرکز ملی فوتبال به همراه زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس و عضو هیات رییسه مجلس و عضو فراکسیون زنان، زهره الهیان نماینده مجلس تهران، عضو فراکسیون زنان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اعظم شیخ مرادی مسوول بسیح زنان کشور دقایقی را با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم در ابتدا ضمن خیر مقدم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: تیم ملی فوتبال زنان پس از تعطیلی حدود ۲ سال تمرینات خود را از سر گرفت و با اردوهای متوالی و بازیهای دوستانه، توانست جواز حضور در مرحله فینال رقابت‌های جام ملتهای فوتبال زنان آسیا را برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور در بخش زنان کسب کند.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال مبنای خود را بر این گذاشته تا با حمایت‌های خود از تیم‌های ملی، شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که تیم‌ها با آرامش و بدون دغدغه برای کشور عزیزمان افتخار آفرین باشند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس و اهمیت ایشان به فوتبال زنان گفت: از اینکه فوتبال زنان و تیم ملی برای شما اهمیت دارد، خوشحالم و از حضورتان تشکر می‌کنم. همانطور که می‌دانید این تیم پس از مدتها تشکیل شد و با حمایت های ویژه رییس فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های نایب رییس زنان، توانستیم افتخار آفرین باشیم. در این میان پرواز اختصاصی برای حضور در مسابقات و حمایت‌هایی که از این تیم صورت گرفت، باعث شد ما با دلگرمی بیشتر برای موفقیت قدم برداریم و در نهایت افتخار آفرین شدیم.

شهره موسوی نیز ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس گفت: این تیم و تمامی تیم‌های ملی فوتبال زنان و مردان با نگاه ویژه و حمایت‌های بیش از پیش رییس فدراسیون فوتبال در مسیر موفقیت گام برداشته است. بدون شک اگر حمایتهای رییس فدراسیون وجود نداشت، شاید شرایط متفاوت بود اما امروز ما شاهد پشتیبانی مجموعه فدراسیون فوتبال مخصوصا عزیزی خادم هستیم که این امر به روند رو به رشد و موفقیتمان کمک بسزایی می‌کند.

در پایان این دیدار، از گلاره ناظمی، داور بین‌المللی کشورمان که در رقابتهای جام جهانی فوتسال لیتوانی قضاوت کرده بود، با اهدا لوح و هدیه ای تقدیر و تشکر شد.

در این بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در محل یادمان شهدای فوتبال، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فراکسیون زنان علیرضا امامی فر تیم ملی فوتبال زنان شهاب الدین عزیزی خادم شهره موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فراکسیون زنان علیرضا امامی فر مجلس شورای اسلامی فراکسیون زنان علیرضا امامی فر تیم ملی فوتبال زنان شهاب الدین عزیزی خادم شهره موسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رییس فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال زنان عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس