Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام بهزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت چهار روز و تا هشتم آبان ماه ۱۴۰۰  ادامه دارد. 

وی افزود: مکان برگزاری این دوره از رقابت ها سالن ۹ دی است و بانوان رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از سراسر  کشور در آن حضور داشته و در وزن های مختلف به مصاف یکدیگر می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این وزن ها شامل ۴۳، ۴۷، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۶۹، ۷۶ و ۸۴ کیلوگرم  است. 

بهزادی عنوان کرد: این دوره از رقابت ها از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نام جام سردار دل ‌ها حاج قاسم سلیمانی نامگذاری  شده است. 

وی ابراز داشت: بانوان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ملزم به همراه داشتن مقنعه ورزشی، تی شرت آستین بلند یقه گرد و بدون زیپ، دوبنده پاورلیفتینگ تا بالای زانو، جوراب بلند و کفش مخصوص پاورلیفتینگ و کمربند و زانوبند کشی استاندارد پاورلیفتینگ شده اند. 

پاورلیفتینگ یا وزنه‌ برداری قدرتی به ترتیب شامل سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه بوده و می‌ تواند با تجهیزات یا بدون تجهیزات اجرا شود. 

پاورلیفتینگ بدون تجهیزات یا سبک به عنوان پاورلیفتینگ کلاسیک شناخته شده و چنانچه در آن از تجهیزات مخصوص استفاده شود  پاورلیفتینگ با لوازم نامیده می‌ شود و این تجهیزات شامل سوت اسکوات، سوت سینه و زانوبند است. 

وزنه‌ بردار یا پاورلیفتر قدرت بدنی خود را در هر سه حرکت به چالش می‌ کشد و در هر حرکت نیز سه بار فرصت دارد وزنه را بلند کند. 

در هر حرکت سنگین‌ ترین وزنه به ثبت رسیده و در پایان بهترین امتیاز از هر حرکت با یکدیگر جمع شده و مجموع امتیاز وزنه‌ بردار برای نتیجه نهایی در نظر گرفته می‌ شود. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری یاسوج بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری یاسوج بانوان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو