Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل احمدزاده در گفت‌وگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: طی 3 ماه گذشته ماموریت اصلی دادیاری حقوق عامه با دستور ویژه دادستان زاهدان در حوزه حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان قرار گرفت که در این مدت بازدیدهای شبانه روزی و متمرکز متعددی از صنوف متخلف صورت گرفت و تذکرات لازم نیز داده شد.

 

وی افزود: در راستای تحقق این مهم گشت های مشترکی با مدیریت دادستانی و حضور نمایندگانی از سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و دامپزشکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تشکیل شد که نظارت های تخصصی را در دستور کار قرار دادند.

 

وی ادامه داد: در سلسله بازدیدهای انجام شده کلیه جوانب از جمله رعایت بهداشت، سلامت غذایی و حتی حفظ شئونات اسلامی مورد بررسی قرار گرفت که برخی از این واحدها در ابتدا تذکر گرفتند اما برخی دیگر که پیشتر نیز به آنها هشدار داده شده بود با تشکیل پرونده تخلفاتی به مرجع قضایی معرفی شدند که به اتحادیه های مربوطه نیز تذکر داده شد.

 

به گفته احمدزاده؛ در این راستا 30 واحد صنفی متخلف شامل قلیان سراها که بعضاً نسبت به عرضه موادمخدر صنعتی اقدام می کردند، اغذیه و بستنی فروشی ها و... که قبلاً نیز به آنها هشدار داده شده بود به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شد که با توجه به وجود سابقه تخلفاتی در پرونده آنها، مدت زمان تعطیلی و نوع جرائم آنها نیز تشدید یافت که این افراد به منظور بازگشایی مجدد نیز مکلف به امضاء تعهدنامه در دفاتر اسناد رسمی و قبول مفاد 12 گانه تنظیمی از سوی دادیاری حقوق عامه شدند.

 

وی در پایان تاکید کرد: امنیت غذایی و سلامت شهروندان در اولویت برنامه های حقوق عامه است که هرگز با متخلفان این حوزه مسامحه و مماشات نخواهیم داشت و از شهروندان نیز در خواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به این دادیاری اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلمپ دادیار حقوق عامه زاهدان داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد