Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@14:17:16 GMT

آزار مرگبار زن جوان به دست پدر و پسر منحرف + عکس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۴۰۸۳

آزار مرگبار زن جوان به دست پدر و پسر منحرف + عکس

پلیس آمریکا 3 نفر را به اتهام تجاوز و قتل یک زن دستگیر کرد . متهمان پس از ربودن قربانی او را به خانه برده و پس از تجاوز بدنش را مثله کرده و درجنگل رها کردند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، گزارش پلیس حاکی از آن است که جسد مثله شده قربانی دورتر از خانه اش در یک جنگل پیدا شد و در تحقیقات پلیس مشخص شد که سه نفر زن جوان را ربوده و پس از تجاوز به قتل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس بیان کرد که دو تن از متهمان پدر و پسر هستند و مظنون سوم یک زن است که با این پدر و پسر رابطه داشته است .

در حال حاضر رسیدگی به پرونده آغاز شده  است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز اخبار حوادث تجاوز تجاوز به یک زن قتل پس از تجاوز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد دنیا جهانبخت فال قیمت دلار همسر مهدی قائدی دنیا جهانبخت در اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مدرسه در دام پلیس

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»