Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قزوین_ سارا غلامی  مجید رحمانی مدیر عامل شرکت طبیعت شهرداری قزوین با بیان مطلب فوق افزود: اجرای عملیات پروژه هفت دره (وحش گشت) پر بازدید ترین مرکز حیوانات ایران که چندی پیش بنا دلیل عدم تزریق بودجه متوقف شده بود، در حال حاضر با پیگیری های به عمل آمده مراحل ساخت این پروژه با سرعت خوبی پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احداث فاز دوم سافاری پارک قزوین با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان 

رحمانی با بیان اینکه  توسعه سافاری پارک قزوین  به عنوان یکی از جاذبه های توریستی می تواند در جذب گردشگر موثر باشد اظهار کرد: این پروژه شامل هفت دره است که تا کنون سه دره آن افتتاح و به بهره برداری رسیده است عملیات احداث چهار دره دیگر در دستور کار قرار گرفت.

سافاری پارک پناهگاه حیوانات دور مانده از طبیعت 

مدیر عامل شرکت دهکده طبیعت شهرداری  قزوین عنوان کرد: سه دره سافاری پارک دهکده طبیعت قزوین  متعلق به علفخواران وحشی می باشد که زیستگاه حیواناتی از قبیل، گوزن قرمر ( مارال) کل ( پازن) ، بز و قوچ میش وحشی است  زیستگاه مرال ها  شبیه به زیستگاه اصلی انهاست و در دره گوزنها نکات زیستگاهی مارال ها رعایت شده است. همچنین عملیات ساخت  دره چهارم سافاری پارک قزوین  شامل زیستگاه کروکودیل ها، آبشار، سوئیت و اقامتگاه برای گردشگران در حال احداث است. 

 دهکده طبیعت قزوین  تبدیل به ظرفیت گردشگری بی نظیر در کشور می شود 

 رحمانی با بیان اینکه  اقدامات گسترده ای در توسعه زیر ساخت های گردشگری دهکده طبیعت قزوین انجام شده است، اذعان کرد: ایجاد مرکز مطالعه و تحقیق در خصوص فعالیت های مرتبط با دهکده طبیعت، کلینیک تخصصی، مرکز آموزشی کودکان و دانش آموازان با موضوعات مطروحه، انجام آزمایشات ژنتیکی در جهت افزایش تولیدات حیوانات مزرعه ای ،تکثیر حیوانات در حال انقراض ایران، ارایه بلیط رایگان برای اقشار ضعیف جامعه خصوصا افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ، اشتغال متخصصان کشور در دهکده طبیعت ، جذب گردشگران داخلی و خارجی ، تنها  بخشی از اقدامات شرکت دهکده طبیعت شهرداری قزوین است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دهکده طبیعت قزوین سافاری پارک دهکده طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان یکی از راهبردی‌ترین شرکت‌های زیر مجموعه صنایع بزرگ نفت و فولاد کشور و نخستین تولیدکننده لوله‌های فولادی در غرب آسیا، در نخستین حضور فعال و پویای خود در ششمین نمایشگاه اکسپو، گام بلندی برای رقابت جدی در بازار‌های کشور‌های همسایه برداشت.

شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید لوله‌های فولادی انتقال نفت و گاز در خاورمیانه برای یافتن بازار‌های جدید و ترسیم یک افق صادراتی روشن، در نخستین حضور فعال خود در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران "اکسپو" بازار‌های هدف در کشور‌های حوزه خلیج فارس و همسایگان شرقی و غربی را نشانه گرفته است.

مدیران شرکت لوله‌سازی اهواز در این نمایشگاه برای انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های بزرگ منطقه خاورمیانه، با بازرگانان و مدیران شرکت‌های بزرگ از عراق، ارمنستان، روسیه، افغانستان، عمان و قطر وارد مذاکره شدند و در سه روز نخست نمایشگاه، شرکت لوله‌سازی اهواز قدم‌های نخستین خود به منظور یافتن بازار‌های جدید با محوریت کشور‌های همسایه را استوار و محکم برداشت.

همچنین در چارچوب مذاکرات مشترک بین شرکت لوله‌سازی اهواز با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و قطر، ایران و عمان و ایران و افغانستان، راه‌های همکاری‌های مشترک برای حضور در بازار‌های هدف ارائه و برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شد.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده‌های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران" اکسپو" امروز به کار خود پایان می دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • گربۀ محله مهم است
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • نمایش زجر به قیمت لایک!