Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جانعلی با بیان این که " البرز در هر 23 رشته المپیاد استعدادهای برتر کشور حضور خواهد داشت " بر لزوم برنامه ریزی برای حضور پر رنگ قهرمانان البرز در المپیک آینده تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان البرز عصر امروز چهارشنبه در نشست مشترک هیئت های ورزشی استان ضمن قدردانی از فعالیت و اقدامات هیئتها در هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: قطعا با بهبود شرایط کرونایی استان و شروع مجدد بسیاری ازفعالیت ها، نشست های مشترک و تخصصی با هیئت های ورزشی را بیشتر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن المپیاد استعدادهای برتر، گفت: از همین امروز می بایست هیئتهای ورزشی برای حضوری درخشان و مقتدر در رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر کشور آماده شوند، چرا که البرز در هر 23 رشته این رقابتها هم در بخش پسران و هم در بخش دختران حضور خواهد یافت.

جانعلی با بیان این که " علیرغم تمام مشکلات موجود در اعزام تیم ها به مسابقات کشوری کم نگذاشته ایم " افزود: برای بازگشایی کلاسهای ورزشی حتما باید افراد بالای 12 سال واکسینه شده باشند.

وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر هیئتها به ورزش بانوان، عنوان کرد: بعضا پیش می آید که قهرمانان نامدار رشته های ورزشی از هیئت ترد شده و مورد استفاده و مشورت قرار نمی گیرند که این امر به هیچ عنوان زیبنده هیئتهای ورزشی و در شأن قهرمانان استان نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: نبود ورزشکار البرزی در المپیک 2020 توکیو اتفاق نامطلوبی برای ورزش البرز بود و از هم اکنون باید برای حضور پر رنگ ورزشکارانمان در المپیک آینده برنامه ریزی کرده و آماده شویم.

وی با اشاره به لزوم جذب بخش خصوصی و صنعتی به ورزش گفت: اعتبارات موجود به تنهایی پاسخگوی نیاز جامعه ورزش نیست و هیئت های ورزشی می بایست برای رشد و توسعه و تحقق اهداف نسبت به جذب ظرفیت بخش خصوصی و صنعتی اقدام کنند.

مجتبی جانعلی ادامه داد: رؤسای هیئت های ورزشی مشاوران اصلی اداره کل هستند و انتظار داریم مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را شخصا و حضوری پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: لازم است که برای میزبانی از رویدادها و مسابقات مهم در استان، ستاد هماهنگی با محوریت اداره کل تشکیل گردد تا برنامه ها به بهترین شکل ممکن پیگیری و اجرایی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج المپیاد استعداد های برتر مجتبی جانعلی نشست هیات های ورزشی المپیاد استعدادهای برتر هیئت های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این مسابقه یک روزه ۵۰ راننده از ۹ استان شرکت کردند.

شرکت کنندکان در ۷ کلاس با هم رقابت کردند.

در کلاس اول این مسابقات محمد کاظمی از قزوین، روح الله رضا بهرامی از البرز و علی حیدر نژاد از قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در کلاس دوم هم حسین احمدی از قزوین، مرتضی نوری اصل از کرمانشاه و ایمان محمد کریمی از البرز عنوان‌ها نخست را کسب کردند.

در کلاس سوم نیز مهدی شهری و علیرضا نعمتی از البرز اول و دوم شدند و عنوان سوم هم به حیدر پیش مرادی از کردستان رسید.

در کلاس چهارم هم حامد سلیمی از البرز بر سکوی نخست ایستاد، حسن مالمیر چگینی دوم شد و روح الله سلیمی از البرز عنوان سوم را کسب کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست