Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در پایان دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی درگیرانه و فیزیکی بود و دو تیم فضاهای کمی به هم می‌دادند و توپ بیشتر در میانه میدان بود.

*فکر می‌کنم تماشاگران از تماشای بازی لذت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی تیم خوبی است و گفته بودم بازی سختی داریم. خوشحالم اولین ۳ امتیاز خانگی را کسب کردیم.

*با تمام کمبودهایی که وجود دارد بچه ها با تمام وجود کار می‌کنند. درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست و در زمان مناسب بیان خواهم کرد. امیدوارم مشکلات زودتر حل شود. در شان پرسپولیس نیست که چنین مشکلاتی داشته باشد.

*جذب بازیکن خارجی؟ فعلاً شرایط طوری هست که حتی نمی‌توانیم مخارج روزانه باشگاه را تامین کنیم، ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم‌ بسته است.

*متاسفانه قانون منع جذب بازیکن خارجی تنها برای پرسپولیس است. امیدوارم شرایط برای تمام تیم‌ها برابر باشد.

*شروع بازی خوب نبودیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم خودمان را پیدا کنیم و توپ را به گردش دربیاوریم. در ادامه گل زدیم و شاهد صحنه‌های خیلی خوبی بودیم. من خودم از نیمه اول راضی نبودم، اما در نیمه دوم بازی بهتر شد. هر دو تیم تحت تاثیر یکدیگر بودند، چون هر دو تیم دوست داشتند که پرس زیادی داشته باشند و فضاهای کمی بهم می‌دادند. این امر موجب شد تا بازی فیزیکی باشد و توپ در میانه میدان باشد. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم.

*در ادامه تیم حریف سعی کرد با بازی مستقیم به ما فشار بیاورد. از نتیجه راضی هستم، اما آنطور که دوست داشتم نمایش ایده‌آلی نداشتیم. فرصت‌های خوبی در ضدحملات خلق کردیم، از نتیجه رضایت دارم، اما روند بازی مورد پسند خودم نبود.

*در بحث فنی تیم حریف پرس خیلی خوبی داشت و کار ما را سخت کرده بود. من دوست داشتم هجومی بازی کنیم، اما تحت تاثیر فشار حریف بودیم. نساجی تیم خوبی است و معمولی نیست. بازی کردن مقابل این تیم هرچند که میزبان بودیم سخت بود، چون پرفشار بازی می‌کردند. آنها می‌توانند برای هر تیمی مشکل ایجاد کنند.

*دلم نمی‌خواهد خیلی درمورد این مسائل صحبت کنم. صحبت‌های زیادی مطرح شد، اما تاثیری نداشت. سعی می‌کنیم صبور باشیم و امیدوارم از این شرایط سواستفاده نکنند. شرایط ما خاص است. ۵ دوره قهرمان شدیم و داشتن این شرایط در شان ما نیست. مشکلاتی که بازیکنان ما دارند عجیب و غریب است. امیدوارم توجه بیشتری به این تیم شوند و خواسته زیادی نداریم. اگر بگویم چند درصد گرفته‌ایم شاید باور نکنید، چون هیچ درصدی دریافت نکرده‌ایم!

*جذب بازیکن خارجی اولا‍ پول می‌خواهد و بعدهم پنجره باز می‌خواهد که ما هیچکدام را نداریم. صحبت زیاد است و اگر شرایط فراهم شود قطعاً به آن فکر می‌کنیم. گزینه‌های زیادی را هم بررسی کردیم، اما شرایط باید فراهم باشد. شرایط سخت فدراسیون ما را به این نتیجه رساند که فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد. از طرفی پولی در جیب‌مان نیست و پنجره‌مان هم بسته است. نمی‌دانم چه بگویم و چه کنیم. فکر می‌کنم این حرف‌ها باعث می‌شود که بازیکنان خودمان را هم از دست بدهیم. بازیکنان با تمام مشکلات درحال مبارزه هستند، اما رفتاری که با این تیم شده خوب نبود.

*در یک صحنه من اعتراض خاصی نکردم، اما داور مسابقه کمی عجله کرد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. بیشتر بخوانید: نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از عدم دریافتی در فصل جدید

انتهایذ پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان

پرسپولیس در روزی که این شانس را داشت از تساوی استقلال برابر تراکتور استفاده کند و به صدر جدول برسد، با تساوی بدون گل برابر سپاهان متوقف شد تا با اختلاف یک امتیازی نسبت به آبی‌ها در رتبه دوم باقی بماند.

این دیدار در نیمه اول بدون جنجال و حاشیه دنبال شد، اما در نیمه دوم با چند صحنه بحث برانگیز همراه بود. در دقیقه ۵۷ مسابقه، امید عالیشاه در شرایطی که توپ از سیاوش یزدانی عبور کرده و به پیام نیازمند رسیده بود، به سمت مدافع طلایی‌پوشان رفت و برخوردی با او داشت که داور در این صحنه تنها به اعلام خطا بسنده کرد.

همچنین در دقیقه ۶۹ مسابقه و زمانی که سرخپوشان صاحب یک ضربه کرنر شده بودند، عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه سرنگون شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما داور دستور به ادامه بازی داد

جنجالی‌ترین صحنه بازی هم در دقیقه ۸۲ رخ داد؛ جایی که امید عالیشاه در حال بحث با دو بازیکن سپاهان بود و برایان دابو به سمتش آمد و او را هُل داد تا درگیری اوج بگیرد و در نهایت امید عالیشاه پس از برخورد فیزیکی با بازیکن سپاهان از زمین بازی اخراج شود.

نظرات کارشناسان داوری درباره این صحنه‌ها را در ادامه می‌خوانید:

 برخورد امید عالیشاه و سیاوش یزدانی (دقیقه ۵۷- مشکوک به جریمه شخصی)

مهدی عالیقدر: مدافع ایستاده و این مهاجم است که با توجه به فاصله‌ای که با توپ دارد، اقدام به تنه زدن به وی میکند و داور به درستی اعلام خطا کرد.
 ابراهیم میرزابیگی: امید عالیشاه یک رفتار غیرورزشی انجام داد و باید اخطار می‌گرفت.
 تورج حق‌وردی: داور باید به بازیکن قرمز به خاطر ضربه‌ای که به بازیکن زرد زد، اخطار می‌داد.
 بابک وسیله‌بر: بازیکن قرمز با بی ملاحظگی بر روی حریف خطا می‌کند که جریمه آن اعلام ضربه آزاد مستقیم و کارت زرد می‌باشد.

 برخورد مدافع سپاهان و عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۶۹- مشکوک به پنالتی)

مهدی عالیقدر: مهاجم بلافاصله وقتی مدافع را پشت سر حس خود حس می‌کند، اقدام به سرنگونی خود می‌کند، لذا ادامه بازی تصمیم صحیح می‌باشد.
ابراهیم میرزابیگی: واضح نیست که بازیکن سپاهان از پشت مرتکب خطایی می‌شود یا خیر، اما به نظر من مشکل خاصی نبود و ادامه بازی از طرف بازی درست بود.
 تورج حق‌وردی: هیچ خطایی اتفاق نیفتاد.
 بابک وسیله‌بر: از این زاویه فیلمبرداری خطایی مشاهده نمی‌شود در ضمن هر دست گذاشتنی در فوتبال خطا نیست، بنابراین ادامه بازی صحیح است.

 درگیری امید عالیشاه و برایان دابو (دقیقه ۸۲- اخراج)

مهدی عالیقدر: این صحنه بدرستی توسط تیم داوری تصمیم گیری شد و اخراج بازیکن تیم قرمز با توجه به ضربه‌ای که به مدافع وارد کرد، کاملا مبتنی بر قانون صورت گرفت.
 ابراهیم میرزابیگی: حرکت آقای عالیشاه برخورد شدید محسوب نمی‌شد و نیازی به اخراج مستقیم نداشت و داور باید به او اخطار می‌داد. ضمن اینکه در این صحنه دابو هم باید اخطار می‌گرفت.
 تورج حق‌وردی: ضربه‌ای که بازیکن پرسپولیس زد، برخورد شدید تلقی می‌شد و اخراج او صحیح بود.
 بابک وسیله‌بر: در این درگیری هر دو بازیکن به علت رفتار‌های غیر ورزشی مستحق دریافت کارت زرد بودند، اما دلیل اخراج بازیکن بعد از مشورت با داور چهارم و کمک داور اول بر ما پوشیده است.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان