Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان جانپیرو گاسپرینی همچون دیدار فصل گذشته، در لوئیجی فراری پیروز شدند. 

آتالانتا با برد ۲-۱ مقابل سمپدوریا به رده چهارم جدول رده بندی سری آ رسید. 

به گزارش طرفداری، این بازی که از ساعت ۲۰:۰۵ به میزبانی سمپدوریا و در چارچوب هفته دهم لیگ ایتالیا برگزار شد، در دقیقه ۱۰ با گلزنی فرانچسکو کاپوتو شاهد برتری ۱-۰ تیم میزبان بود ولی ۷ دقیقه بعد، کریستوفر آسکیلدسن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا برگامویی ها به بازی برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۱، دوان زاپاتا گل دوم آتالانتا را هم زد تا کامبک تیمش را تکمیل کند. این نتیجه تا دقیقه پنجم از وقت های اضافی نیمه دوم پا بر جا بود، تا این که جوزیپ ایلیچیچ با گلزنی خود، اختلاف را به دو گل رساند و خیال گاسپرینی را از پیروزی تیمش راحت کرد.

آتالانتا با این نتیجه ۱۸ امتیازی شد و خودش را موقتا به رده چهارم جدول رساند. سمپدوریا هم پس از متحمل شدن پنجمین باخت خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ سری آ، حالا با ۹ امتیاز از ۱۰ بازی، در رده پانزدهم حضور دارد و فقط ۲ امتیاز آن ها را از منطقه خطر جدا می کند. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم طبق نامه AFC، ایران ملزم به داشتن VAR نیست / به بهانه نشست خبری قوه قضاییه ادعای عجیب اسپورت قطر؛ تاباتا استقلالی می شود کیه لینی: رونالدو مثل مارادونا و پله جاودانه خواهد بود؛ امیدوارم رایولا بگذارد دلیخت در یوونتوس بماند لوکاس هرناندز به زندان نمی رود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت نفت آبادان با یک گل میهمان خود مس رفسنجان را پشت سرگذاشت و با ۱۹ امتیاز درمکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دراین بازی علی یوسف در دقیقه ۱۹ گلزنی کرد.

تیم مس رفسنجان از دقیقه ۸۶ به علت اخراج محمدرضا مهدوی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

تیم استقلال خوزستان درمقابل میزبان خود سپاهان اصفهان به تساوی یک بریک دست یافت و با ۲۲ تمتیاز درمکان سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۴۵+۱ برای میزبان گلزنی کرد و جواد آقایی پور در دقیقه ۶۷ بازی را به تساوی کشاند.

تیم فولادخوزستان با ۲ گل مغلوب میهمان خود تیم تراکتور تبریر شد و با ۲۲ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

شجاع خلیل زاده و ریکاردو آلوز گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

جفرسون باهیا بازیکن تیم فولادخوزستان با دریافت قرمز در دقیقه ۷۸ از بازی اخراج شد.

درهفته بیست وهفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت نفت آبادان، ببست ودوم اردیبهشت ماه مقابل تیم آلومینیوم اراک به میدان می‌رود و تیم‌های فولادخوزستان و استقلال خوزستان، بیست وچهارم اردیبهشت ماه در مقابل تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران می‌روند.

۱۶ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند