Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه خود حمله داعش به روستای «الرشاد» از توابع شهرستان المقدادیه در استان دیاله عراق را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این حمله تروریستی نشان داد که گروه تروریستی داعش همچنان یکی از بزرگترین خطرهایی است که عراق و وحدت ملی این کشور را تهدید می کند و کشورهای حامی داعش به تجاوز خود به عراق و امنیت و ثبات این کشور ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزوده است: این جنایت اتحاد عراقی ها و همبستگی آنها و تلاش برای تعقیب عناصر باقیمانده تروریست های داعشی و نابودی آن ها را می طلبد.

حزب الله لبنان ضمن همبستگی با دولت و ملت عراق و همدردی با خانواده قربانیان این حمله تروریستی تأکید کرده است که ملت عراق با سابقه ای طولانی در مبارزه با تروریسم، قادر به تحقق این هدف و در امان نگه داشتن عراق از خطرهای پیش رو است.

حمله تروریستی شامگاه سه شنبه به روستای «الرشاد» بخش المقدادیه دیاله ۱۳ کشته از عشایر شیعه بنی تمیم و ۷ زخمی بر جای گذاشت. همچنین منابع خبری اعلام کردند ۴ تن از قربانیان، به دست تروریست ها سربریده شدند.

شهرستان المقدادیه در شمال دیاله واقع شده و همواره این منطقه یکی از مناطق تحرک تروریست ها به شمار می رفته، اما منطقه ای که حادثه تروریستی در آن اتفاق افتاد تا دیشب جزو مناطق امن دیاله بود.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش حزب الله لبنان عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش حزب الله لبنان عراق گروه تروریستی داعش حزب الله لبنان عراق حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود