Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، ملاقات مردمی این هفته دادستانی تهران کمی متفاوت تر از ملاقات هفته های گذشته بود.

علی القاصی دادستان تهران و جمعی از معاونانش امروز چهارشنبه مانند چهارشنبه های هر هفته پاسخگوی سوالات و درخواست های قضایی مردم بودند.

در جریان ملاقات مردمی امروز مطالبات و درخواست های قضایی ۱۲۰ نفر از مراجعه کنندگان توسط القاصی و معاونانش بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته حایز اهمیت دیدار مردمی امروز دادستان تهران حضور ۲۰ نفر از مالباختگان پرونده رمز ارزی کریپتولند به نمایندگی از دیگر مالباختگان بود.

مالباختگان حاضر در این ملاقات مردمی مسایل و مشکلات خود را در میان گذاشتند که در نهایت پس از آن القاصی دستورات قضایی لازم در چارچوب ضوابط و موازین قانونی پیرامون درخواست های این افراد را صادر کرد.

پرونده کریپتولند یکی از پرونده های متضررین رمز ارزهااست که حدود هشت نفر در رابطه با آن بازداشت هستند.

این شبکه حدود ۲۸۹ هزار نفر کاربر داشته که افراد زیادی در این پرونده متضرر شده اند و میزان مطالبات آن‌ها بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

بر اساس این گزارش، ملاقات مردمی دادستانی تهران در راستای تکریم ارباب رجوع، تسریع در رسیدگی های قضایی و اعمال نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها، روزهای چهارشنبه هر هفته با حضور دادستان تهران و تعدادی از معاونان ستادی وی در محل ساختمان دادسرای مرکز واقع در میدان پانزده خرداد، جنب ساختمان رادیو برگزار می شود.

در این ملاقاتها که با مدیریت و هماهنگی حوزه معاونت اول دادستانی انجام می گیرد، متقاضیان با گرفتن وقت قبلی، درخواست های قضایی خود را در زمینه احقاق حق، اجرای احکام، تسریع در فرآیند دادرسی، اعطای مرخصی به زندانیان و استفاده از تسهیلات ارفاقی مرخصی منجر به آزادی، نگهداری تحت سامانه های الکترونیک، آزادی مشروط و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات برای محکومان حبس و ... پیگیری می کنند.

پربیننده ترین بررسی حکم جنجالی سارق بادام هندی / نجفی توانا: قاضی مقصر نیست؛ جامعه ما مجرم‌ ساز است درباره برگ سبز خودرو منتظر تعیین تکلیف مجلس هستیم دستگیری چند کارمند راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان واکنش ایران به گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر اهدای خودروی شخصی برای آزادکردن‌ زندانیان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علی القاصی مهر کریپتولند دادستان تهران ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران

دریافت 7 MB کد خبر 6087301

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران