Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:32:04 GMT

قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۵۱۷۸

قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار

در این گزارش به قیمت برخی از انواع لاستیک های موجود در بازار پرداخته ایم.

به گزارش مشرق،  قیمت انواع لاستیک در بازار به شرح زیر است:

نام کالا قیمت(تومان) لاستیک خودرو ایران تایر مدل KARENA سایز ۱۸۵/۶۵/۱۵ دو حلقه ۱,۲۵۰,۰۰۰  لاستیک خودرو ایران تایر مدل RONIKA سایز ۲۰۵/۶۰/۱۵  دو حلقه ۱,۷۰۰,۰۰۰  لاستیک بارز مدل P۶۶۰ سایز ۱۶۵/۶۵R۱۳  چهار حلقه ۲,۳۰۰,۰۰۰  لاستیک خودرو دانلوپ مدل LM۷۰۵ سایز ۲۰۵/۶۰R۱۴ ۱,۴۴۰,۰۰۰  لاستیک خودرو بارز مدل P۶۴۸ سایز ۱۸۵/۶۵R۱۵  چهار حلقه ۲,۷۳۷,۰۰۰  لاستیک خودرو بارز سری Premium Drive مدل P۶۴۸ سایز ۱۸۵/۶۵R۱۵ ۷۱۰,۰۰۰  لاستیک خودروگلدستون سایز ۱۶۵/۶۵/۱۳ مدل GS-۲۰۳۰ دوحلقه ۹۶۴,۵۰۰  لاستیک خودرو جِی‌ پِلَنِت تایر مدل CP۶۷۲ سایز ۲۱۵/۵۰R۱۷ - دو حلقه ۴,۰۵۰,۰۰۰  لاستیک خودرو تراینگل مدل TR۹۷۸ سایز ۲۰۵/۶۰R۱۴ ۹۵۰,۰۰۰  منبع: باشگاه خبرنگاران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان لاستیک خودرو قیمت لاستیک لاستیک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • بازار لاستیک ترمز برید