Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس شکست خانگی مردانش مقابل ساسولو در هفته دهم سری A را نتیجه شتابزده و احساسی بودن تصمیمات آنها در جریان بازی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند خوبی که یوونتوس با ثبت چند بازی بدون شکست متوالی برای جبران امتیازات از دست رفته‌اش در هفته‌های نخست فصل در پیش گرفته بود، چهارشنبه شب با شکست خانگی 2 بر یک مقابل ساسولو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین باخت خانگی این فصل یوونتوس بود که باعث سقوطش در جدول رده‌بندی شد. در این بازی یوونتوس پس از جبران گل خورده اول، در دقایق تلف شده نیمه دوم گل دوم را دریافت کرد و شکست خورد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه پس از بازی به شبکه DAZN گفت: باید منظم‌تر بازی می‌کردیم به خصوص در دقایق پایانی. این بازی از آن بازی‌هایی بود که وقتی می‌بینید نمی‌توانید برنده شوید حداقل نباید آن را ببازید. ما باید در شیوه مدیریت بازی‌مان یک بازنگری داشته باشیم. نمی‌توانیم به این راحتی روی یک ضدحمله گل بخوریم در حالی که خودمان هم چندین موقعیت گلزنی داشتیم. البته خب وقتی قدر موقعیت‌ها را ندانی همه چیز سخت‌تر می‌شود. با این حال صرفنظر از همه چیز من فکر می‌کنم که مشکل تیم ما داشتن استرس به خصوص در دقایق پایانی بود. مشکل تیم جسمی یا فیزیکی نیست، بلکه بیشتر روانی است. ما مقابل اینتر در بازی قبلی اینقدر که در این بازی اذیت شدیم، تحت فشار نبودیم و خیلی خونسردانه‌تر بازی می‌کردیم.

وستون ‌مک‌کنی هافبک آمریکایی یوونتوس در نیمه دوم گل این تیم را زد و آلگری معتقد است که یوونتوس بعد از آن گل حتی می‌توانست بازی را ببرد.

او افزود: کنترل بازی دست ما بود. مک‌کنی هم عملکرد خوبی داشت. بنتانکور نیز همان خصوصیات را داشت. مشکل بازیکنان ما نداشتن یک ذهنیت مناسب است. یوونتوس دیگر هرگز نباید گل‌هایی مثل گلی که امشب خورد (گل دوم) را بخورد، هرگز.

سری A| یوونتوس در خانه به ساسولو باخت/ آتالانتا از سامپدوریا 3 امتیاز گرفت

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلگری یوونتوس آلگری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!