Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و می‌دانیم مقابل این تیم حق لحظه‌ای اشتباه نداریم.

معین عباسیان در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط تیم فوتبال هوادار پس از دو باخت متوالی در لیگ برتر اظهار داشت: هرچند دو باخت پی در پی داشتیم، اما شرایط تیم خوب است. مقابل استقلال خوب بازی کردیم، اما نتیجه را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار بودیم در هفته دوم بتوانیم جبران کرده و امتیاز بگیریم، اما با دو گل زود هنگامی که از پیکان دریافت کردیم غافلگیر شدیم و همه چیز خراب شد. در ادامه نتوانستیم عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذارید و این شکست برای ما بسیار ناراحت کننده شد.

وی ادامه داد: امیدوار بودم از بازی با پیکان نتیجه بگیریم چراکه توانایی این کار را داشتیم، اما با توجه به دو گلی که در همان نیمه اول مقابل پیکان دریافت کردیم شرایط کمی سخت شد. شخصاً انتظار من در هفته دوم چنین بازی نبود. کادر فنی تمام نکات را به ما یادآوری کرده بودند، اما این غافلگیری شرایط تیم ما را به هم ریخت. در این چند روز مربیان سعی کردند با اشاره به اینکه هفته‌های ابتدایی لیگ است شرایط روحی تیم را بازگردانده و تیم را برای بازی حساس هفته بعد مقابل سپاهان آماده کنند.

بازیکن تیم فوتبال هوادار با اشاره به اینکه تیمش در بازی با استقلال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت تصریح کرد: تیم ما تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌هاست. از این رو به سرعت تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در بازی با استقلال عملکرد خیلی خوبی داشتیم و طبیعی بود که در نیمه دوم به ما فشار بیاورند. ناخودآگاه تیم ما عقب نشینی کرد؛ قبول دارم که در نیمه دوم بازی با استقلال عملکرد واقعی خود را نداشتیم. همان بازی خوب، اما سطح انتظارات از ما را بالا برد.

عباسیان که توقع شکست تیمش مقابل پیکان را نداشت با انتقاد از بازی تیمشان تاکید کرد: باید تا دقیقه ۹۰ مسئولیت پذیر باشیم اگر نتوانیم مسئولیت خود در تیم را بپذیریم در ادامه کار سخت‌تر می‌شود. هفته‌های اول لیگ تیم‌ها به آمادگی اصلی خود نرسیدند و این شرایط شامل همه تیم‌های لیگ می‌شود. بدون شک تیم ما هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اگر خود واقعی‌مان باشیم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم؛ امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی به اهدافمان برسیم.

وی در مورد بازی با سپاهان گفت: بازی با سپاهان واقعاً سخت است. این تیم یکی از بهترین‌های ایران است و امسال شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. بدون شک بازی مقابل سپاهان پر مهره برای هر تیمی سخت است. می‌دانیم در اصفهان کار برای ما آسان نیست، اما هدف ما در همه بازی‌ها پیروزی است. باید متحد شدیم و با فراموش کردن دو شکست قبلی یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم. می‌دانیم اگر مقابل سپاهان یک اشتباه کنیم نتیجه را واگذار می‌کنیم. از این رو حق اشتباه نداریم و باید متحد شده برای بازی زیبا تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: جلسه سرنوشت‌ساز برای شهرخودرو در استانداری خراسان رضوی/ تلاش برای خروج نماینده مشهد از بحران

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال معین عباسیان هوادار تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ فدراسیون فوتبال معین عباسیان هوادار تهران مقابل سپاهان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)