Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «کی...؟ کو...؟» اثر مینو کریم زاده در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشرشد. این اثر درباره زندگی در معرض خطر «عروس‌غاز» ها ست. این اثر برای کودکان بالای 9 سال نوشته شده است. از گونه ای می گوید که در اطراف تالاب‌های ایرانی زندگی می‌کند و این‌روزها به خاطر شکارهای پیاپی در معرض انقراض هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

نابرابری‌های اجتماعی را در «مقصرکیست؟» بخوانید

این اثر یک جلد از مجموعه 11 جلدی با عنوان « آهای، مواظب ما باشید!»است کریم‌زاده در این جلد، داستان پسری را روایت می‌کند که کنار جاده، تابلو به دست، ویلا اجاره می‌دهد. خانواده‌ای با او حرف می‌زنند و قرار می‌شود با خودروی این خانواده به سمت ویلا بروند. مازیار، راوی این داستان، وقتی داخل ماشین می‌نشیند، پرنده‌ای را داخل قفس می‌بیند؛ و این مساله سرآغاز شک‌ها و تردیدها است.

در کتاب هم مانند دیگر جلدهای مجموعه، در کنار داستان، اطلاعاتی از وضعیت زندگی این گونه‌ در معرض انقراض در فریدون‌کنار به مخاطب منتقل می‌شود، و در انتها درجدولی، اطلاعات و آمارهای مربوط به عروس‌غاز آورده می شود.فرشته جعفری‌فرمند تصویرگر، مجید کاظمی طراح گرافیک و علی خدایی ناظر هنری آن است

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن