Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کودک پس از آنکه اقدام به قورت دادن ۱۷ توپ مغناطیسی کرد فورا تحت عمل جراحی قرار گرفت. «مراد اُزدِمیر» ۱۹ ماهه اهل پاموکالا ترکیه هفته گذشته پس از قورت دادن این اشیاء خطرناک بیمار شد. خانواده این کودک پس از آنکه متوجه شدند فرزندشان این توپ‌های مغناطیسی را قورت داده است او را به بیمارستان پاموکالا منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان بیمارستان پس از انجام آزمایش ایکس، اشیاء خارجی را در معده کودک مشاهده و بلافاصله اقدام به انجام عمل جراحی کردند. در تصویر به دست آمده از آزمایش ایکس ری این توپ‌های مغناطیسی در حالی که به هم چسبیده بودند دیده می‌شدند. دکتر «حلیل کوکاماز» و تیم جراح موفق شدند تعداد ۱۷ توپ مغناطیسی را که قطر آن ۵ میلی متر بود از معده کودک خارج کنند.

این عمل جراحی موفقیت آمیز حدود ۲ ساعت به طول انجامید. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این کودک پس از انجام این عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کودک اسباب بازی نامناسب توپ مغناطیسی عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان