Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اسماعیل اسفندیاری رییس کمیته داوران خوزستان پس از ۲۰ ماه وقفه در برگزاری مسابقات کیوروگی ( مبارزه) در کشور و به منظور شناسایی استعدادهای برتر برای قضاوت در مسابقات کشوری همزمان با دوره هماهنگی و باز آموزی توسط حافظ مهدوی رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو مراحل رتبه بندی و سطح قضاوت داوران خوزستان نیز تعیین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه همین گزارش اسفندیاری اذعان داشت؛ این دوره فرصت مطلوبی برای داوران جوان خوزستان در تمام رده های درجه ۱و ۲ و۳ است که توانایی علمی و فنی خود را برای حضور در لیگ برتر کشور ارائه کنند.

رییس کمیته داوران خوزستان همچنین گفت: صرف نظر از کلاس و درجه مدرکی داوران شرکت کننده ، برترین های این دوره پس از گذراندن ازمون علمی و عملی برای قضاوت در مسابقات لیگ های کشور شامل: لیگ برتر ، نقش جهان ،قهرمانی کشور، خردسالان ،نونهالان، جوانان و بزرگسالان سطح بندی خواهند شد. 

شایان ذکر است این دوره با پیگیری هیات تکواندو استان خوزستان و دعوت از داور المپیکی حافظ مهدوی رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو به مدت یک روز و رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در تاریخ ۱۱ ابان سال جاری به میزبانی اهواز برگزار و داشتن کارت الکترونیکی واکسن کوید ۱۹ در دوره الزامی است.

46

کد خبر 1567709

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان رییس کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا