Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا حاجی بابایی» روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان افزود: از این میزان اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان به تکمیل تصفیه خانه فاضلاب همدان و ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به تکمیل فاضلاب ملایر است.

وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار اختصاص یافته به اندازه کل اعتبارات عمرانی استان همدان است، افزود: با بهره برداری از این ۲ طرح بزرگ، نزدیک به ۵۰۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تصفیه خانه های استان اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بابایی یادآوری کرد: سال آینده پروژه بزرگ انتقال آب سد تالوار به همدان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۳ به استان همدان است بهره برداری می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام جدیت از استاندار جدید حمایت می کنیم و در این جلسه برای آینده استان هماهنگ می شویم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جدید استان برنامه های قابل قبولی دارد، از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست با تمام قدرت برنامه ها و کار خود را پیش ببرند.

مردم همدان در سرشماری مشارکت همه جانبه داشته باشند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان از روز شنبه آغاز شده است از همه مردم شهرستان خواست در این سرشماری مشارکت همه جانبه داشته باشند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه این استان جزو پنج استان آزمونه (پایلوت) سرشماری جمعیت کشور انتخاب شده است، عنوان کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، بخش هایی از پنج استان کشور به صورت نمونه انتخاب شده اند که در استان خوزستان بخشی از اهواز، استان اصفهان بخشی از کاشان، خراسان شمالی بخشی از بجنورد، آذربایجان غربی بخشی از پیرانشهر و در استان همدان تمام شهرستان همدان سرشماری می‌شوند.

وی ادامه داد: سرشماری در شهرستان همدان ابتدا به صورت قدیمی و سپس با استفاده از نرم افزار جدید که استانداردهای بین المللی را دارد، اجرا می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مردم شهرستان باید در این آمار گیری مشارکت کنند و یک نفر نیز از این سرشماری جا نماند.

وی اضافه کرد: مالیات ارزش بر افزوده بر اساس جمعیت شهرها تعیین می شود و همه مردم، رسانه ها و مسئولان باید برای ثبت آمار دقیق مشارکت کنند.

برچسب‌ها تصفیه خانه شهر همدان حمیدرضا حاجی ‌بابایی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه شهر همدان حمیدرضا حاجی بابایی تصفیه خانه شهر همدان حمیدرضا حاجی بابایی اعتبارات استان همدان مردم همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی نشر برنامه‌های قرآنی و دینی در جامعه است، گفت: در این زمینه مؤسسات و خانه‌های قرآنی با مجوز این نهاد در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان ملایر افزود: علاوه بر این مؤسسات و خانه‌های قرآنی جلسات خانگی قرآن نیز در این شهرستان فعال است.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری بیش از ۱۳۰ محفل و کرسی تلاوت قرآن در دو سال اخیر در سطح مساجد شهرستان اشاره و تأکید کرد: این برنامه‌های قرآنی همچنین با همکاری آموزش و پرورش به شکل کرسی‌های تلاوت هفتگی در مدارس برگزار می‌شود.

او گفت: همچنین کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با عنوان طرح شهید محمودی نیر از سوی آموزش و پرورش و دارالقرآن در مساجد شهری و روستایی در حال برگزاری است و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

رستمی تصریح کرد: قرار است برای روستا‌های بدون خانه قرآن یک رابط آقا و یک رابط خانم برای آموزش‌های تکمیلی معرفی شود که برای برخی روستا‌ها معرفی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد