Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: امکان عرضه بنزین در تمامی جایگاه‌های کشور فراهم شده است. از ۳۷۰۰ جایگاه موجود در کشور، ۳۰۰۰ جایگاه بنزین با نرخ آزاد و ۷۰۰ جایگاه بنزین به نرخ سهمیه‌ی به خودرو‌ها عرضه می‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت سوخت‌رسانی در کشور گفت: در حال حاضر به جز تعداد انگشت‌شماری از جایگاه‌های دورافتاده که مراجعین کمی نیز دارند، مابقی جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به صورت آفلاین مشغول عرضه بنزین به خودرو‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمامی جایگاه‌های سوخت کشور وارد مدار شدند


وی ادامه داد: یعنی می‌توان گفت تمامی جایگاه‌های سوخت امکان عرضه سوخت با نرخ آزاد و سهمیه‌ای را دارند و با تلاش همکاران بنده در وزارت نفت الان ۳۷۰۰ جایگاه بنزین به مردم خدمات ارائه می‌دهند.


۳۰۰۰ جایگاه بنزین با نرخ آزاد و ۷۰۰ جایگاه بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند


کاهی اظهار داشت: از این ۳۷۰۰ جایگاه که معادل کل جایگاه‌های کشور، ۳۰۰۰ جایگاه بنزین با نرخ آزاد عرضه می‌کنند و در ۷۰۰ جایگاه نیز امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای با کارت سوخت فراهم شده است.


سرعت فعال‌سازی سامانه‌ای پمپ بنزین‌ها افزایش یافته است


سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: همکاران بنده در تلاش هستند تا هر چه زودتر امکان سوخت‌رسانی با کارت سوخت را نیز در تمامی جایگاه‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کار‌های مربوط به سوخت‌رسانی آفلاین تکمیل شده است، تیم‌های بیشتری از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای فعال‌سازی سوخت‌رسانی با کارت سوخت به جایگاه‌ها مراجعه خواهند کرد و بدین صورت سرعت اتصال آنلاین جایگاه‌ها به سامانه مرکزی افزایش چشمگیری خواهد یافت.


وضعیت جایگاه‌های سوخت در تهران و سایر استان‌ها


کاهی گفت: در حال حاضر ۳۱۰ جایگاه در تهران برای عرضه بنزین فعال‌سازی شده‌اند که از این تعداد در ۲۵ جایگاه امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای با کارت سوخت وجود دارد.

در حال حاضر تعداد ۳۳ خودروی P۲ (سوخت‌رسانی سیار) در سطح شهر تهران فعال است.

جدول زیر آخرین وضعیت جایگاه‌های فعال سوخت در تهران و مابقی استان‌های کشور را نشان می‌دهد:

مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با لینک، جزئیات مربوط به جایگاه‌های سوخت فعال در هر استان و شهرستان را مشاهده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جایگاه های سوخت کشور سوخت رسانی کارت سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تمامی جایگاه ها جایگاه های سوخت جایگاه بنزین کارت سوخت نرخ آزاد عرضه بنزین ۷۰۰ جایگاه سوخت رسانی امکان عرضه سهمیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتور‌های پست‌های فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می‌شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه‌های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می‌یابد.

رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می‌رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاه‌های منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها