Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین علی نوری سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه تهران پس از ۲۰ ماه وقفه به دلیل پاندمی کرونا در کشور، برای دومین هفته متوالی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی با میزبانی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین نوری افزود: برنامه نماز جمعه این هفته در آستانه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، روز نوجوان و ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبارستیزی است. از این رو، تمرکز نماز جمعه این هفته به موضوع نوجوانان و دانش آموزان است.

وی ادامه داد: بر همین اساس از تشکل‌های دانش‌آموزی کشور دعوت شده که در برگزاری نماز جمعه این هفته مشارکت داشته باشند و دانش‌آموزان با حضور پرشورشان در بخش‌های مختلف نماز جمعه در دانشگاه تهران حضوری پررنگ خواهند داشت.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: سرودخوانی دانش آموزان در درب‌های ورودی، همکاری در بخش‌های انتظاماتی، موکب‌داری، عطر افشانی، بخش فرهنگی و کتاب از جمله مجموعه فعالیت‌های نماز جمعه این هفته است، همچنین قاری، مکبر و موذن این هفته نماز جمعه نیز از میان دانش‌آموزان خواهد بود.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به این‌که سخنران پیش از خطبه این هفته نماز جمعه خواهر شهید حسین فهمیده خواهد بود، افزود: هادی ناطقی‌فر رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی کشور نیز پیش از خطبه سخنرانی خواهد کرد. با توجه به اینکه در آستانه چهلمین روز شهادت دانش‌آموز شهید علی لندی قرار داریم، توسط خانواده شهید حسین فهمیده از خانواده این شهید دانش‌آموز تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: بسته‌های صوتی از فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه نوجوان و دانش‌آموز نیز برای نماز جمعه این هفته تهیه شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نماز جمعه این هفته دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075268 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود