Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: ۶ قصه‌گوی برگزیده در مرحله منطقه‌ای بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین؛ مژده اروجی در این باره  اظهار داشت: قصه‌گویان برگزیده این استان از پنجم آبان ماه جاری در مرحله منطقه‌ای بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سالن نمایش مجتمع کانون استان قزوین به روی صحنه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مرحله به صورت مجازی با اجرای قصه‌گویان استان قزوین در ۲ بخش زنان و مردان و نیز پسران و دختران برگزار و داوران به شیوه پخش زنده، اجرای این قصه‌گویان را به تماشا نشستند.

اروجی تصریح کرد: در این مرحله مینا عابدی، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با قصه زنبوره، کجا کجا، اعظم نوری زاده، مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد با قصه کرم اندازه گیر، مهسا اوتارخانی با قصه ترمه و بالشتک در بخش زنان و مردان به همراه مائده طاهر با قصه گریه کوه، فاطمه محمدی با قصه فانوس کوچک و فاطمه زهرا رضایی با قصه پنبه‌ای در بخش دختران و پسران به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: همچنین در این رابطه چند برنامه نمایشی مجری - عروسک با مضمون قصه‌گویی، نماهنگ معرفی قزوین و پخش تیزر استانی قصه‌گویی نیز به اجرا گذاشته شد.

اروجی افزود: محمدرضا یوسفی، نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، ملک چیذری، پژوهشگر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و حامد زحمتکش، طراح و کارگردان به عنوان داور این مرحله از جشنواره بین المللی قصه‌گویی به صورت زنده تماشاگر رقابت استانی بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین ادامه داد: با توجه به شرایط دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع ویروس کرونا، علاقه‌مندان این برنامه را به صورت زنده در صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون استان قزوین به تماشا نشستند.

بخش آیینی - سنتی این جشنواره ۱۱ آبان ماه جاری به صورت مجازی برگزار و نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

مرحله پایانی بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی، همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورشی قزوین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره بین المللی قصه گویی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند