Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:25:15 GMT

تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس وجود دارد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۷۷۶۸

تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس وجود دارد

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، در مورد تعامل مدیریت شهری تهران با مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هفته گذشته اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه آقای زاکانی شهردار تهران با اعضای مجلس شورای اسلامی نشستی داشتیم تا مسکلات مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش چمران به انتصاب یکی از نزدیکان زاکانی در شهرداری تهران

وی افزود: در این جلسه در مورد مشکلات حمل و نقل شهر تهران و نیاز پایتخت به تامین مترو و اتوبوس تاکید شد و خوشبختانه به نتایج خوبی نیز رسیدیم؛ موضوع مهم این است که تعدادی از اعضای محترم مجلس شورای اسلامی با توجه به سابقه حضور در مدیریت شهری تهران درک خوبی از مشکلات پایتخت داشتند و امیدواریم مشکلات شهر تهران را با تعامل با مجلس شورای اسلامی حل کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار است دیدارهای مشترکی با نماینده‌های مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و حتی بازدیدهای مشترکی از نقاط مختلف تهران صورت بگیرد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان تهران شهرداری شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران مدیریت شهری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان عزم‌ جدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.

محمد نورصالحی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسائل شهرهای ما کم نیست، در حوزه حمل‌ونقل و تسهیلات در این حوزه برای بهبود کیفیت عبور و مرور، بهبود کیفیت زندگی در شهر و آرامش مردم اقدامات بسیار خوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بهانه‌ای می‌شود تا مدیران، سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه بتوانند داشته‌های خود را عرضه کنند و مدیریت شهری تصمیم بگیرد، افزود: این دوره نمایشگاه رشد خوبی داشته است، شرکت‌ها، به‌ویژه دانش‌بنیان‌ها متوجه صورت مسئله شده‌اند و درصدد رفع آن برآمدند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم مدیریت شهری اصفهان و سایر شهرها بتوانند بهره‌برداری خوبی از این نمایشگاه در راستای به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و سازنده‌های مختلف داشته باشند، گفت: تصمیمات خوبی برای حمایت از اصل موضوع دانش‌بنیان و ترغیب و تشویق این شرکت‌ها گرفته شده است تا بتوانیم نسبت به گذشته اقدامات موثرتری انجام دهیم.

نورصالحی تصریح کرد: مدیریت شهری اصفهان عزم جدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.

کد خبر 749868

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین