Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیرعامل شرکت توزیع پخش فراورده‌های نفتی استان سمنان گفت: از ساعات اولیه خروج سامانه هوشمند، عرضه سوخت خارج از سامانه و با تعرفه آزاد را آغاز کردیم و در حال حاضر در کل ۸۰ جایگاه استان سوخت با تعرفه آزاد عرضه می‌شود.

عرب عامری افزود: در حال حاضر ۱۳ درصد جایگاه‌های سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شدند و عرضه بنزین سهمیه‌ای با کارت سوخت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به وجود ۴ هزار جایگاه سوخت در کشور، روند راه اندازی تحت سامانه هوشند زمان بر خواهد بود و امیدواریم به زودی در همه شهر‌های استان یک یا دو جایگاه را راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع پخش فراورده‌های نفتی استان سمنان گفت: اقدامات اولیه برای اتصال ۳۵ جایگاه سوخت در استان برای اتصال به سامانه هوشمند انجام شده و در نوبت قرار گرفته تا به صورت مرکزی این جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل شوند.

انتهای پیام /  ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت فرآورده های نفتی سامانه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی بیان کرد: خودرو‌های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مرحله علاوه بر خودرو‌های بنزینی برای اولین بار خودرو‌های وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودرو‌های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت‌نام جدید برای خودرو‌های وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودرو‌های وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان