Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام صادق رحیمی پنجشنبه در گلزار شهدای آبادان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رییس جمهوری که دومین شخص نظام در حال خدمت است از خانواده قوه قضائیه بوده و  ریاست قوه قضاییه و ریاست مجلس شورای اسلامی با هم هماهنگ هستند و ما معتقدیم در

سایه این هماهنگی انشاالله اتفاقات خوبی در آینده به وجود خواهد آمد و مشکلات ملت روزبه‌روز کمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ملت عزیز ایران شایسته بهترینها هستند و مسئولان موظفند بهترین خدمات بدون منت به آنها ارائه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی اظهار داشت:خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حق بزرگی بر گردن این ملت و مسوولان نظام دارند و در هشت سال د فاع مقدس خسارت زیادی به این۲ شهر وارد شد و اموال و املاک مردم خراب شد و سالهای متوالی به عنوان جنگ زده در مناطق ایران با

وضعیت اسفباری زندگی کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان در هشت سال دفاع مقدس گفت:نماز جمعه در زمان جنگ تحمیلی در آبادان تعطیل نشد و گاها فقط رزمندگان در نماز جمعه شرکت می‌کردند.

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: احساس می‌کنم نتوانستیم آنچه شایسته مردم آبادان و خرمشهر است به عنوان وظیفه خود انجام دهیم چرا که چهره فقر و محرومیت در استان خوزستان و آبادان نمایان است و باید تلاش کرد تا مشکلات کم شده  و علاقه مردم به نظام بیشتر شود.

وی افزود: عصر امروز مشکلات استان و شهرستان آبادان  در نشستی با حضور رییس قوه قضاییه در مرکز استان بررسی خواهد شد.

معاون قضایی قوه قضاییه در بدو ورود به شهرستان آبادان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و نثار فاتحه به شهدای جنگ تحمیلی  نسبت به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کرد .

دیدار با کارکنان دادگستری و مسئولان قضایی دو شهرستان،آشنایی با مسائل و مشکلات و دیدارهای مردمی از مهمترین برنامه های حجت الاسلام رحیمی در سفر به آبادان و خرمشهر است.

برچسب‌ها حجت الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه قوه قضاییه آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قوه قضاییه آبادان قوه قضاییه آبادان حجت الاسلام قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است

دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، اظهار کرد: شناسایی نیروهای فاضل و مستعد در سطح کشور و به ویژه در بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها آغاز شده و با تشکیل بانک شایستگان، قوه قضائیه در آینده دارای یک ظرفیت عظیم و بی مانند در سطوح مختلف خدمت و مدیریت است.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه، افزود: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم، ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضائی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

دادستان کشور گفت: تقویت نهادهای سازشی در روستاها، بخش‌ها، و شهرها و استفاده از مسیرهای حل اختلاف موضوعی است که ضرورت دارد و باید مورد اهتمام باشد.

موحدی آزاد به خلاء قانون در برخی از وظایف قوه قضائیه و تأکیدات سند تحول اشاره کرد و گفت: عدم وجود قانون مصرح در برخی از موضوعات اساسی باعث عملکرد سلیقه‌ای و ورود قوی و یا ضعیف در برخی از مقام‌های قضائی شده است.

وی تأکید کرد: پیگیری قانون نگاری در برخی از شمول مهم، همچون حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع و برخی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه در دستور کار است.

دادستان کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، ایمان به شعار ما می‌توانیم است.

کد خبر 747699

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد