Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه شهبندی تهیه کننده مجله سینمایی سینماچی  در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد فرم و محتوای این برنامه گفت: سینماچی یک مجله سینمایی است که در آن اتفاقات و حواشی حوزه سینما و تلویزیون به طور کامل بررسی می‌شود.

وی ادامه داد:این برنامه یک بخش اصلی به نام فیلمچی دارد که هر هفته یکی از فیلم‌های روز سینمای ایران، توسط چندین کارشناس و منتقد به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این در بخش‌های دیگر به صورت ویژه به حوزه‌های دیگر سینما و تلویزیون پرداخته می‌شود. در بخش موزیکانچی به بررسی برترین موسیقی فیلم‌ها و تحلیل هنری و فنی آن‌ها می‌پردازیم، در بخش راپرتچی هر هفته یکی از خبرنگاران سینما و تلویزیون با آخرین اخبار و حواشی این حوزه مهمان ما خواهد بود.

شهبندی عنوان کرد:آپاراتچی بخش جذاب دیگریست که در آن سفری به گذشته خواهیم داشت و به معرفی و تحلیل فیلم‌های ماندگار تاریخ سینمای ایران خواهیم پرداخت.

وی افزود: پویش ویژه و جذاب سینماچی برای مخاطبان، پویش «فیلم، صدا، دوربین» است که در آن به علاقه‌مندان و افراد مستعد در حوزه‌های مختلف سینما کمک می‌کنیم تا بتوانند فیلم خود را بسازند. در این بخش داوود مرادیان از مستندسازان و بنیانگذاران جشنواره فیلم عمار، هر هفته یکی از موضوعات مربوط به سینما را آموزش می‌دهد و از علاقه‌مندان به این حوزه دعوت می‌کند تا طرح و ایده خودشان را برای سینماچی ارسال کنند تا ما به عنوان رابط، آن‌ها را در اختیار کسانی قرار دهیم که بتوانند این ایده‌ها را تبدیل به فیلم کنند.

علی مرادخانی مجری و سردبیر برنامه سینماچی نیز درباره ویژگی‌های سینماچی نسبت به سایر برنامه‌های سینمایی به خبرنگار ما گفت:مزیت سینماچی نسبت به سایر برنامه‌های سینمایی نقد و بررسی مفصل فیلم و سریال‌های شبکه نمایش خانگی است. معمولا سریال‌های اینترنتی و نمایش خانگی در سایر برنامه‌های سینمایی کمتر مورد توجه واقع می‌شود، اما مخاطب زیادی دارد و پرداختن به این موضوع در سینماچی مورد استقبال شنوندگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد:علاوه بر این در این برنامه سعی کردیم به جز نقد فیلم، به بخش‌های مختلف دیگر سینما نیز نگاهی ویژه و عمیق نسبت به آثار داشته باشیم. نقد و بررسی اختصاصی فیلمنامه، کارگردانی، تصویربرداری و قسمت‌های دیگر یک فیلم و حتی بررسی محتوایی موسیقی فیلم، از جمله بخش‌هایی ست که در سینماچی به صورت ویژه بررسی می‌شود.

گفتنی است برنامه سینماچی جمعه‌ها ساعت ۱۶ روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه های رادیویی رسانه ملی سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

مدتی است که در راستای حمایت سازمان صداوسیما از سریال‌های شبکه نمایش خانگی، سریال‌ها و برنامه‌های جدید شبکه نمایش خانگی از بخش‌های خبری تلویزیون معرفی می‌شوند.

به همین منظور سریال «افعی تهران» به تازگی و به عنوان یکی از سریال‌های دارای مجوز از ساترا، در برنامه «بسته پیشنهادی» شبکه دو سیما معرفی و برای تماشا به مخاطبان پیشنهاد شد.

سریال «افعی تهران» در طول مدت پخش حاشیه‌هایی را هم به همراه داشته است و برخی رسانه‌ها درباره گریم و موقعیت تعدادی از شخصیت‌ها از جمله کاراکتر سحر دولتشاهی به عنوان تراپیست انتقاد‌هایی را مطرح کردند.

سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند. حال در این میان یک منتقد و مدرس سینما، در حال تلاش برای ساختن فیلمی از این اتفاق است که با مخالفت مراجع قانونی مواجه می‌شود. اما در برهه‌ای از زمان، اجازه ساخت این فیلم توسط پلیس صادر می‌شود، چرا که پلیس می‌خواهد از این طریق، قاتل را دستگیر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت