Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران در اسدآباد رنگ و بویی ندارد و به دلیل عدم توجه نگاه توام با عدالت سرمایه گذار را فراری دادند.

کیومرث سرمدی واله در شورای اداری استان همدان  با بیان اینکه بومی بودن استاندار جدید و شناخت دقیق وی از استان و سابقه ایثارگری وی بارقه های امید را در گام دوم انقلاب در دل مردم استان همدان زنده کرد افزود:در استانی که با گذشته درخشان ،استعداد و پیشینه کهن  و توان بالای خود باید شاهد پیشرفت بود شاهد پیشرفت نبوده ایم  و حق مردم بیش از این است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با تاکید بر اینکه  به اینکه  کشور و استان ما تشنه نگاه توام با عدالت بوده و باید به آن توجه ویژه شود، تصریح کرد: مردم ما در جای جای استان با مشکلاتی روبرو هستند که اکثر این مشکلات قابل مرتفع شدن و قابل توجه در سایه نگاه توام با عدالت است.

سرمدی واله با بیان اینکه  شهرستان اسدآباد درتوسعه،تولید و اشتغال و عدم نگاه توام با عدالت در رنج است اظهار کرد: سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران در اسدآباد به دلایل مشکلات مختلف رنگ و بوی آن چنانی ندارد و سرمایه گذاری داشته ایم که با وجود زیرساخت های ضعیف تصمیم بر سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی در این شهرستان داشت  که به‌ دلیل‌ عدم توجه از تصمیم خود منصرف شد.

وی با اشاره به اینکه برای جذب این سرمایه گذار اقدامی صورت نگرفت، افزود:جلسات مختصری هم اگر برای این سرمایه گذار تشکیل شد عملا این جلسات تبدیل به فراری دادن سرمایه گذار شد.
سرمدی واله ادامه داد:در حال حاضر سرمایه‌گذار بخش خصوصی تصمیم به ایجاد و احداث شهرک فولاد در شهرستان اسدآباد با سرمایه گذاری بیش از ۵ هزار میلیارد تومان بدون هیچ گونه استفاده از تسهیلات بانکی را دارد که طرح وی هشت ماه است معطل باقی مانده است .

وی با اشاره به دیگر طرح های معطل مانده شهرستان اسدآباد گفت:پروژه کنار گذر اسدآباد ۱۵ سال پیش آغاز شده و یکسال است که معطل اجرای چند متر لوله بوده و مابقی کار باقی مانده است.

سرمدی واله کانون فرهنگی ،چندین مدرسه را از دیگر طرح های نیمه تمام این شهرستان برشمرد و یاد آور شد:این طرح های نیمه تمام موجب رنج مردم بوده و موجب بدبین شدن مردم نسبت به سیستم و نظامی می شود.
وی با بیان اینکه راه های مواصلاتی شهرستان اسدآباد به اظهار و اقرار مشاور وزیر سابق راه مضمحل هستند گفت:  گردنه اسدآباد به عنوان کریدور ارتباطی شرق به غرب با تصادفات و حوادث بالا رها شده است.
وی یادمان سید جمال، دو استخر آموزش و پرورش و تربیت بدنی ،را از دیگر طرح های نیمه کاره سهرستان دانست و افزود:شهرک صنعتی اسدآباد تنها نام شهرک صنعتی را به یدک می کشد  و در این شهرک تنها چند کارگاه فعال و نیمه فعال با زیرساخت برق صنعتی ضعیف وجود دارد که  طی یکسال گذشته با پیگیری در زمینه ارتقا زیرساخت برق صنعتی این شهرک هنوز مشکل حل نشده است.

سرمدی واله  همچنین با یک دفاع استانی ادامه داد:طبق لایحه بودجه سال ۹۸ تبصره ۶ هر کارگاه و هر کارخانه در هر محل که استقرار داشته باشد باید مالیات خود را به همان جا پرداخت کند و این در حالی است که  کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد که باید ۴۹ درصد سهم ارزش افزوده و مالیاتی خود را به استان پرداخت کنند پرداخت نمی کنند.
وی با بیان اینکه از بین آمار سال‌ها۹۸،۹۹ و شش ماه اول ۱۴۰۰  باید ۱۴۶ میلیارد تومان این‌کارخانجات به استان همدان مالیات بدهند گفت:با پیگیری های  و طرح موضوع و نامه های متعدد امسال ۱۲میلیارد تومان به حساب مالیاتی استان واریز کرده اند.
نماینده شهرستان اسدآباد گفت:سهم  استان همدان از ارزش افزوده و مالیاتی کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد ۴۹ درصد و سهم استان کردستان ۵۱درصد است که قطعا با اختصاص این مالیات به استان همدان شهرستان اسدآباد هم توسعه می یابد و این شهرستان و استان همدان  در حال حاضر از این سهم محروم است.
وی همچنین گفت:اجاره نشینی در شهرستان اسدآباد بالاست و شهرستان اسدآباد به عنوان  شهرهای بزرگ استان در سامانه  مسکن   جایی ندارد و مردم شهرستان از آن محروم هستند تقاضا داریم استاندار جدید نسبت به این‌مطالبه مردم توجه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها نماينده مجلس اشتغال توسعه جذب سرمایه گذار مالیات بر ارزش افزوده شهرستان اسدآباد سرمایه گذاری سرمایه گذار استان همدان سرمدی واله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، بمناسبت روز زمین پاک طرح جمع آوری و پاکسازی حریم و محیط پیرامونی امامزاده و تالاب پیرسلمان تنها تالاب زنده استان همدان از زباله با حضور کارکنان اداره کل حفاظت از محیط زیست استان همدان و شهرستان، همکاران شرکت صنعتی صبا نور، مدیران  دستگاه‌های اجرایی اسدآباد و جمعی از دوستداران محیط زیست در راستای حفاظت از طبیعت و پاکیزگی محیط از زباله انجام شد.

تالاب پیرسلمان در بیست کیلومتری شهر اسدآباد و در مجاورت امامزاده پیرسلمان قرار دارد و مساحت این تالاب سه هکتار میباشد که به عنوان تالاب زنده استان شناخته میشود.

دیگر خبرها

  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان