Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کلاوس یوهانیس» رئیس جمهور رومانی در سفری به قاهره پایتخت مصر با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

السیسی پس از این دیدار در کنفرانس خبری مشترک با یوهانیس گفت که در این دیدار بر علاقه‌مندی قاهره برای پیدا کردن راه‌حلی عادلانه و فراگیر برای مسئله فلسطین بر اساس راه‌حل دو دولتی جهت کمک به تشکیل دولت مستقل فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن سال ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه مصری «الوطن»، السیسی درباره وضعیت لیبی نیز بر ضرورت برگزاری انتخابات در این کشور در روز ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ تأکید کرد و گفت که این انتخابات فرصت تشکیل دولت یکپارچه، حفظ امنیت، ثبات و وحدت و حاکمیت لیبی را فراهم می‌سازد.

رئیس جمهور مصر همچنین پایبندی به قطعنامه‌های سازمان ملل به ویژه قطعنامه شماره ۲۵۷۰ شورای امنیت در خصوص خروج همه عناصر مزدور و نیروهای بیگانه از خاک لیبی را ضروری خواند.

السیسی تصریح کرد که در دیدار با یوهانس موضوع بحران سوریه را بررسی و بر حمایت از تلاش‌های سازمان ملل برای حل‌وفصل مسالمت‌آمیز این بحران بر اساس اعلامیه ژنو و قطعنامه شماره ۲۲۵۴ شورای امنیت تأکید کردیم.

وی افزود که مخالفت با تلاش‌های برخی طرف‌های منطقه‌ای برای تحمیل واقعیت‌های ساختگی در سوریه خواه از طریق نقض حاکمیت این کشور یا اعمال تغییرات اجباری جمعیتی در آن، مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر پنجشنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن(ع) حاضر شد و در جمع مردم سخنرانی کرد.

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد