Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل دفتر نظارت و کنترل کیفیت مرکز آمار، گفت: ۱۲ هزار و ۲۰۱ نفر تا پایا روز پنجم سرشمارس شهرستان همدان، شناسایی شدند.

به گزارش ایسنا، آرش فاضلی پنج‌شنبه ۶ آبان‌ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: از روز شنبه، عملیات اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان، آغاز شده و تا پایان روز پنجم، ۱۲ هزار و ۲۰۱ نفر شناسایی و ۹ هزار و ۴۰۰ فرم، تکمیل شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی تصریح کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان، کنترل سرعت، دقت و ارزیابی اهمیت دارد و ۵۰۰ مأمور آمارگیر در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما هم در حال رصد فعالیت مأموران هستیم تا هیچ مکان و فردی از سرشماری، جا نماند.

علی‌اکبر محزون، مدیر کل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری مرکز آمار ایران نیز در این جلسه، اظهار کرد: در سال گذشته شورای عالی آمار، جهت‌گیری را به این سو ترسیم کرد که از آمار گیری سنتی به سمت آمارگیری مدرن، عبور کنیم که این کار در جهت افزایش بهره وری تولید آمار و کاهش هزینه سرشماری بود.

محزون تصریح کرد: در ابتدای سال گذشته این طرح، مصوب شد که تغییر رویه در سرشماری صورت بگیرد و در دی همان سال، ستاد ملی سرشماری با عضویت دستگاه اجرایی تشکیل و مصوبات آن به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعات و زیرساخت‌ها کار شروع شد و در سال ۱۴۰۰ باید این طرح را به صورت آزمایشی در پنج نقطه انجام دهیم تا زیرساخت‌ها را برای افق ۱۴۰۵ ارزیابی کنیم که یکی از این نقاط، شهرستان همدان است.

مدیر کل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری مرکز آمار ایران با بیان اینکه سرشماری اهمیت زیادی دارد و باید کمک کنیم تا با ظرفیت حداکثری انجام شود، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در سرشماری باید بالا باشد و دستگاه‌های اجرایی به هر نحوی که لازم است اطلاع رسانی کنند تا هیچکس بی‌اطلاع نباشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان