Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس علوم پزشکی اراک گفت: ۴۲ درصد جمعیت هدف در استان مرکزی هر دو دز واکسن کرونا دریافت کردند. - اخبار استانها -

سیدمحمد جمالیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان مرکزی اظهار داشت: باتوجه به نقشه استانی واکسیناسیون کامل کرونا در سطح کشور، استان مرکزی سومین درصد را در تزریق دُز دوم واکسن کسب کرده و تاکنون بالغ بر چهل و دو درصد جمعیت گروه هدف در این استان هر دو دُز را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس آمار کشوری استان گیلان با واکسیناسیون کامل 46 درصدی گروه هدف، رتبه نخست در این امر را داشته و استان‌های فارس و آذربایجان‌شرقی نییز با واکسیناسیون 45 درصد از جامعه هدف در جایگاه دوم و استان مرکزی به همراه استان تهران با واکسیناسیون 42 درصد از جمعیت جامعه هدف در رتبه سوم قرار دارد.

جمالیان تصریح کرد: با اقدامات خوبی که در استان مرکزی صورت گرفته خوسبختانه شاهد آماری معادل 5 درصد بیشتر از آمار کشوری تزریق واکسن کرونا هستیم و براساس آمارهای اعلامی، آمار واکسیناسیون در کشور میانگین 37 درصد است حال آنکه در استان مرکزی در شمار افرادی که دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند شاهد آماری 42 درصدی هستیم.

ورود 6 میلیون دوز واکسن دیگر به کشور/ واردات واکسن‌های هلال احمر ادامه داردمحدودیت‌ تردد بین استانی برای واکسن‌زده‌ها لغو می‌شودمراحل تأیید واکسن‌های ایرانی کرونا در سازمان جهانی بهداشت تا اواخر امسال ادامه دارد

وی خاطر نشان کرد: مراکز تجمیعی سطح استان با سرعت در انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف هستند و انتظار می‌رود مردم و دانش‌آموزان بدون نگرانی در این بخش همکاری بیشتری داشته باشند.

رئیس علوم پزشکی اراک اضافه کرد: با توجه به آمارهای موجود از ابتلای به کرونا، احتمال خیز ششم کرونا در استان وجود دارد این درحالیست که شمار موارد سرپایی کرونا در بیمارستان‌های استان در شیب افزایشی قرار گرفته و از مردم درخواست داریم تا در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن بیشتر توجه داشته باشند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند