Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار جدید گیلان با بیان اینکه شعار و تفکر ریاست جمهوری مبارزه با فساد است، تاکید کرد: رفیق بازی و فساد اداری در دکترین مدیریت آیت الله رییسی و دولت عدالت محور و مردمی جایی نخواهد داشت.

اسدالله عباسی روز پنجشنبه در مراسم معارفه خود با حضور احمد وحیدی در استانداری گیلان در رشت فساد ستیزی را نخستین برنامه محوری خود عنوان کرد و افزود: چرا در گیلان باید همواره در زمینه فساد رتبه نخست تا پنجم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برخورد با باندبازی و فساد ستیزی یکی از برنامه های بنده در گیلان خواهد بود و به دستگاه های نظارتی و امنیتی عرض می کنم که خط قرمز مدیران استان مبارزه با فساد اداری است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین نخستین برنامه خود در زمینه توسعه استان را راه اندازی سامانه مترکز مجوزها و سرمایه گذاری افزود: به زودی دستور راه اندازی این سامانه به معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اعلام می شود.

عباسی با اشاره به ظرفیت های کشاورزیگیلان اظهار داشت: در اقتصاد کشاورزی برنامه هایی را با کمک نمایندگان مجلس خواهیم داشت.

وی بیان داشت: خدمت گذاری به مردم یعنی اینکه بتوانیم آنچه به ما وظیفه و تکلیف شده انجام دهیم و رضایت عمومی یکی از شاخص ها برای ارزیابی مدیران خواهد بود.

ارسلان زارع استاندار پیشین استان گیلان نیز در این مراسم گفت: بی تردید اقتدار کنونی ایران اسلامی ، عزت و آرامش موجود مدیون فداکاری شهیدان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به پایداری ملت بزرگ ایران در مسیر ایثار و مقاومت اظهار داشت:به یقین حفظ وحدت، همدلی و اتکا به قدرت لایزال اللهی این نعمات را برای ما به ارمغان آورده که همه موظفیم قدردان این نظام باشیم.

وی افزود: خداوند را سپاس می گویم که خدمت گیلانیان عزیز، سخت کوش و نحیب را نصیب من کرده بود تا با تمام توان خدمتگذار این مردم شریف باشم./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی در جلسه با مدیر کل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد،گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثر گذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی‌های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه‌ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه‌های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران