Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحظه شکل گیری تاکنون مورد هجمه ها و تهدیدات فراوانی قرار داشته و اگر در دل اسلام و وحدت مردم ریشه نداشت، با بسیاری از تهدیدات مواجه شد که حکومت را ساقط کند. اما در دل این تهدیدات جمهوری اسلامی هر ساله قوی‌تر و مقتدرتر و موثرتر و با تاسیس و تبلیغ پایه‌های نظامات اسلامی منحصر به فرد، دوام آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" علی زینی‌وند" امروز ششم آبان ماه در یازدهمین نشست گفتمان برادری در شهرستان قلعه گنج با حضور جمعی روحانیان و علمای اهل تسنن و تشیّع، سران طوایف استان، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مسئولین ارشد استان کرمان به بیانات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص تقریب مذاهب و وحدت امت اسلامی سخن گفت و افزود: در میان کشورهای اسلامی و جهان اسلام، شخصیتی را تقریبی‌تر از مقام معظم رهبری نمی‌شناسیم که معتقدانه و با ادبیات وزین و تاکیدی، تولید واژگان مورد پذیرش و عامل به مباحث تقریب مذاهب اسلامی باشند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از لحظه شکل گیری تاکنون مورد هجمه ها و تهدیدات فراوانی قرار داشته و اگر در دل اسلام و وحدت مردم ریشه نداشت، با بسیاری از تهدیدات مواجه شد که حکومت را ساقط کند. اما در دل این تهدیدات جمهوری اسلامی هر ساله قوی‌تر و مقتدرتر و موثرتر و با تاسیس و تبلیغ پایه‌های نظامات اسلامی منحصر به فرد، دوام آورد.

استاندار کرمان گفت: افتخار و آرمان جمهوری اسلامی این است که بیشترین هزینه مادی و معنوی را در بین سرزمین‌هایی داده است که بیشترین ساکنان آن برادران و خواهران اهل سنت هستند.

وی ادامه داد: نمونه حاضر این مسئله زندگی و اقدامات سردار شهید قاسم سلیمانی در مناطق سنی‌نشین داخلی و جبهه مقاومت و کشورهای جهان اسلام است که اگر آن اعتقادات راسخ به امت اسلامی و وحدت برادری مدنظر قرار نمی‌دادیم، درون کشور ممکن می‌شد بهتر و قوی تر از منافع خاص کشور و سرزمین ایران دفاع کرد.

زینی‌وند افزود: اما عمق استراتژی و حضورمان را به خارج از مرزها برده ایم که به میمنت حکومت مقتدر و توانمند، چتر امنیتمان بر بالای سر سرزمین‌های برادران و خواهران ایمانی بگسترانیم.

استاندار کرمان، عنایت رهبری به مهمانان کشور افغانستان و تحصیل فرزندان آنان اشاره کرد و گفت: در هیچ نظام سیاسی بین المللی سراغ ندارید که چنین مرزهای خود را به روی اتباع خارجی باز کند و همه این موارد از افکار و رفتار تقریبی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

زینی‌وند بیان کرد: تفاوت در خدمت رسانی ظلم به جمهوری اسلامی است. تمام زیرساخت‌ها در منطقه اتصال مناطق سنی‌نشین استان از رمشک، رودبار جنوب، زهکلوت و ریگان جزو اولویت‌های اساسی در تخصیص اعتبارات گذاشته‌ایم. وظیفه ما این است که خدمات‌رسانی را به نفع احسن انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، در پایان بیانیه نهایی همایش قرائت و ضمن تاکید بر حفظ وحدت امت اسلامی، برگزاری چنین نشست‌های در راستای تبیین و گسترش تقریب مذاهب مورد تاکید قرار گرفت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی کرمان وحدت شیعه و سنی جمهوری اسلامی تقریب مذاهب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران نسبت به فعالیت جریان مرموزی هشدار داد که در سال‌های اخیر نه تنها درصدد حذف اندیشه‌های امام بوده، بلکه سعی داشته تصاویر متعلق به ایشان را نیز از ادارات و نهادهای دولتی حذف کند. 

به گزارش جماران، جواد امام به «صبح ما» گفت: به‌طور کلی، پروژه امام‌زدایی سالهاست که کلید خورده است و نشانه‌هایش را می‌توان در کنار گذاشتن مردم از اداره امور یا اختلال در انتخابات آزاد دانست. 

این فعال سیاسی تأکید کرد: جایگزین کردن تئوری آقای مصباح یزدی به جای اندیشه‌های بنیانگذار نظام، کار را برای بسیاری از صاحبان قدرت آسان کرده است، زیرا از نگاه آنها مردم، حق و نقشی در اداره کشور ندارند و این یعنی حرکت برخلاف آرمان جمهوریت.

وی در پاسخ به اینکه مسئولین از حذف تصاویر امام و جایگزینی آن با تصویر رئیس جمهور چه هدفی را دنبال می‌کنند، گفت: علت این نوع اقدامات را باید در رفتارهای زشتی جست و جو کرد که بوی قدرت‌طلبی و انحصار می‌دهند. شما ببینید اگر با درشت‌گویی‌های یک معمم درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام که خاتم پیغمبران را گوشت تلخ خطاب کرد، برخورد می‌شد، یک عده نیز که تمام موقعیت امروزشان مدیون کار بزرگ امام است، به خود اجازه نمی‌دادند تصویر ایشان را حذف کنند.

دبیرکل مجمع ایثارگران در تحلیل تازه‌ترین اقدام، یعنی تغییر نام خیابان یادگار امام دماوند و جایگزین کردن نام مرحوم عسگراولادی به جای آن افزود: آنچه دارد به مردم مخابره می‌شود، این است که نیازی به نام و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی نیست و گویا قرار است هر چیزی که منتسب به امام است، به مرور زمان کنار گذاشته شود. از تصاویر امام گرفته تا تابلوی خیابان‌ها به نام ایشان، به تدریج در حال حذف شدن هستند تا ماهیت افراد مستقر در قدرت، بیشتر از گذشته نمایان شود.

جواد امام در پایان، با اشاره به تفاوت‌های اندیشه‌ای امام با آنچه امروز وجود دارد، اظهار داشت: امام هیچ‌گاه، حکومت بر مردم را بدون مشارکت آنها جایز نمی‌دانست و همواره به کارگزاران نظام تشر می‌زد که مبادا در تصمیم‌گیری‌های خود، مردم را لحاظ نکنند. اسلام مدنظر ایشان هم، رحمانی بود، اما متأسفانه اسلامی که امروز از سوی مدعیان حذف نام امام ترویج می‌شود، شباهت زیادی به اسلام طالبانی دارد.

دیگر خبرها

  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است