Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته تیم های تاتنهام و برنلی از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران در دور چهارم رقابت های لیگ کاپ انگلیس به مصاف هم رفتند. این دیدار در ورزشگاه تورف مور برگزار شد و تاتنهام موفق شد با نتیجه ۱-۰ مقابل برنلی پیروز شود.

در همین راستا به گزارش اتلتیک یکی از نکات مهم این بازی غیبت دله آلی در لیست این مسابقه بود و حالا این منبع مدعی شده است تاتنهام در ژانویه امسال آماده پیشنهادات برای دله آلی است و باشگاه این ایده را “راحت تر” می پذیرد تا به بازیکن اجازه جدایی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که سال گذشته هم مورینیو جایی برای آلی در تیمش نمی دید و گمانه زنی هایی در مورد جدایی این بازیکن از تیم لندنی به وجود آمده بود و حالا با رسیدن نونو اسپریتو هم شرایط تفاوتی نکرده است و این بازیکن جایی در ترکیب فیکس تاتنهام ندارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

غیبت‌های متوالی کریم بنزما هواداران تیم فوتبال الاتحاد عربستان را شوکه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان؛ غیبت‌های متوالی کریم بنزما در بازی‌های این فصل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان ادامه دارد.

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

کریم بنزما که در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید راهی الاتحاد جده شده بود، دیدار شب گذشته تیمش در لیگ عربستان را از دست داد. الاتحاد در این بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. غیبت کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی او از ناحیه عضله پای چپ است و به نظر می‌رسد دوره درمانی او طولانی‌ خواهد بود؛ بنابراین بنزما به زمان بیشتری برای بازگشت به ترکیب الاتحاد نیاز دارد.

با احتساب بازی شب گذشته غیبت کریم بنزما در بازی‌های الاتحاد در این فصل از مجموع 47 مسابقه به 17 بازی رسید. او در این فصل 13 گل برای الاتحاد زد و 8 پاس گل داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم