Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با وجود اینکه رسانه اسپرت قطر مدعی شده تاباتای ۴۰ ساله مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و آبی‌ها برای تقویت خط هافبک خود به‌دنبال جذب او هستند، باشگاه استقلال با یک خارجی معروف دیگر به نام رودی ژستد به توافق دست یافت.

درخشش یامگا در بازی با ذوب‌آهن و دبل او در این بازی خارج از خانه باعث شده هواداران استقلال از شنیدن خبر این خرید خارجی خوشحال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژستد دیروز در تست‌های پزشکی استقلال قبول شد و برای عقد قرارداد به باشگاه رفت. گفته می‌شود رقم ۶۰۰هزار یورو قرار است به این بازیکن پرداخت شود که ۱۰۰هزار یورو از ارزش او در سایت ترانسفرمارکت بالاتر است و به ریالی مبلغی حدود ۱۶/۵ میلیارد تومان می‌شود. استقلال در سال‌های اخیر در خرید بازیکنان خارجی خوش‌شانس بوده است.

برخی مهاجمان گمنام یا فراموش‌شده نظیر تیام و شیخ دیاباته در این تیم درخشیدند و مشتری‌های ثروتمندی در امارات و قطر برای خودشان دست‌وپا کردند.

مربیان هم همینطور؛ استراماچونی و شفر نمونه‌هایی هستند که بعد از حضور در استقلال مورد توجه تیم‌های عربی و قطری قرار گرفتند. همین یامگا که در بازی اولش ۲گل برای استقلال زد، در ۵سال آخر فوتبالش تنها توانسته بود همین تعداد گل برای تیم‌های مختلف به ثمر برساند. او در مجموع بازی‌های دوران فوتبالش در تیم‌هایی مثل سیه‌نا، آرتزو، کارپی، پسکارا، سالروا، آلاوس و ویله، روی هم رفته ۹گل به ثمر رسانده بود!

بعد از تمام این صحبت‌ها بد نیست سراغ کارنامه خرید جدید آبی‌ها برویم. رودی فیلیپه میشل کامیل ژستد با قدی حدود ۱/۹۳سانتی‌متر امید را در دل هواداران پرورش داد. او سابقه بازی در استون‌ویلا را دارد و همین برای استقلالی‌ها یادآور خاطراتی خوش است.

آخرین بازیکن استون‌ویلا که برای آبی‌ها بازی کرد، بازیکنی بااخلاق به نام ساموئل بود که مرحوم کیفیت بالایی از فوتبال را در لیگ ایران به نمایش گذاشت.

ژستد در ۲فصل حضورش در استون‌ویلا تا سال۲۰۱۵، ۵۰بازی انجام داده و ۹گل به ثمر رسانده است. او در تیم‌های مطرح دیگری مثل متز، کان، کاردیف‌سیتی، بلکبرن و میدلزبورو هم سابقه بازی دارد. او بهترین دوره فوتبالش را از سال۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در بلکبرن پشت سر گذاشته و در ۶۰بازی توانسته ۳۲گل به ثمر برساند.

او فصل قبل برای تیم استرالیایی ملبورن ویکتوری به میدان رفت و ۵گل در ۱۸بازی به ثمر رساند. فیلیپه پس از آن راهی پاناتینایکوس شد و در ۳‌بازی روی هم رفته ۷۳‌دقیقه بازی کرد و یک‌گل به ثمر رساند.

این بازیکن مسلمان، متولد بنین است و ملیت فرانسوی دارد. ژستد یک‌بار با کاردیف در لیگ سطح دوم فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ قهرمان شده و درماه آوریل سال۲۰۱۴ جایزه بازیکن‌ماه همین لیگ را از آن خود کرده است. به‌نظر می‌رسد بازیکنی با این کارنامه بتواند در لیگ برتر فوتبال ایران هم بدرخشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است

ایسنا/البرز مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سیروس دهقان شیری روز شنبه هشتم اردیبهشت  افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • شروین و گوهری: تو ستاره‌ای نه من!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است