Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار همدان پویایی، تحرک و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه استان، را ضروری برشمرد و گفت: معرفِ مدیران دستگاه‌های اجرایی، عملکرد کاری و مدیریتی آن‌هاست و ارزیابی مدیران استان بر اساس عملورد آنهاست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان با بیان اینکه پویایی، تحرک و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه استان، ضروری است اظهار داشت: اتحاد و انسجام خوبی بین ارکان نظام در استان همدان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مدیران باید در خدمت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار باشند بیان کرد: همانند شعار و اقدام رئیس دولت سیزدهم، کسب و جلب اعتماد مردم باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه موضوع رفع مشکلات مردم در زمینه بیکاری، اشتغال و تولید مد نظر باشد عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه تخصصی خود، با تکریم و احترام سرمایه‌گذار را پذیرا باشند.

وی با این توضیح که مدیران باید در خدمت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار باشند ادامه داد: با تدبیر و برنامه‌های کارشناسی شده، از ظرفیت‌های کشاورزی استان استفاده شود.

قاسمی فرزاد پویایی، تحرک و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه استان، را ضروری برشمرد و تصریح کرد: معرفِ مدیران دستگاه‌های اجرایی، عملکرد کاری و مدیریتی آن‌هاست و ارزیابی مدیران استان بر اساس عملورد آنهاست.

وی همچنین با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی استان نیاز به توجه جدی و همه‌جانبه دارد اظهار داشت:برای تقویت و گسترش فرهنگ و اخلاق اسلامی، از ظرفیت افسران فرهنگی، ائمه جماعات، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده شود.

استاندار همدان ارتباط با مردم را از اصول دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: مدیران و مسئولان استانی باید این مهم را در دستور کار قرار دهند.

وی درباره مشکل پیش آمده در زمینه عرضه سوخت نیز اعلام کرد: طی حمله سایبری که به جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد، برخی از جایگاه‌های سوخت استان نیز دچار اختلال شدند که اقدامات خوبی در جهت حل مشکل انجام شد.

شهرهای بزرگ استان همدان جایی در طرح نهضت ملی مسکن ندارند‌‌آبیاری نوین در جنوب استان همدان گسترش یابد‌استان همدان در جذب سرمایه‌گذار ‌مشکل دارد

قاسمی فرزاد ادامه داد: در حال حاضر 69 جایگاه عرضه سوخت به صورت آزاد و 29 جایگاه نیز سوخت یارانه‌ای به صورت آنلاین در استان فعال هستند همچنین 87 جایگاه عرضه سوخت نیز دچار اختلال شده که با تدابیر انجام شده، در حال رفع هستند.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیران دستگاه های اجرایی استاندار همدان سرمایه گذار استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت