Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@09:47:01 GMT

خبر خوش مدیرکل سیاسی وزارت کشور برای احزاب

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۸۲۳

خبر خوش مدیرکل سیاسی وزارت کشور برای احزاب

 محسن اسلامی مدیرکل سیاسی وزارت کشور روز پنجشنبه در نشست بررسی تاثیر تحولات جمهوری آذربایجان و افغانستان بر امنیت ملی ایران که به همت کمیسیون بین‌الملل خانه احزاب برگزار شد، اظهار کرد: چالش اصلی در منطقه این است که احزاب در منطقه درگیر منافع ملی نیستند ولی احزاب ایران دارای نگاه ملی و راهبردی هستند.

وی افزود: وزارت کشور درخواستی که از  احزاب دارد این است که به دولت کمک کنند و با توجه به‌ التهابات موجود در منطقه نهایت تلاش خود را برای ایجاد آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی به کار ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسلامی عنوان کرد: در شرایط فعلی تعیین استانداران اولویت اصلی معاونت سیاسی وزارت کشور است و عدم حضور آقایان وحیدی و خرمشاد در این نشست را نباید تعبیر به بی‌توجهی وزارت کشور نسبت به خانه احزاب کرد.  

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: ما در راستای حمایت از احزاب جلسه ای با مسئول بودجه وزارت کشور در خصوص یارانه احزاب داشتیم و نکته ای که به عنوان معاون سیاسی در این نشست مورد تاکید قرار دادیم این بود که اگر احزاب در صحنه سیاسی کشور حضور پررنگی داشته باشند در مسیر مشکلات سیاسی کشور  تسهیل‌گری صورت می‌گیرد. بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد یارانه خانه احزاب افزایش دو برابری داشته باشد.

۲۳۲۱۹

کد خبر 1567795

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است

سخنگوی وزارت امور خارجه از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌نماید.

کد خبر 751305

دیگر خبرها

  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب