Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: سامانه‌های موشکی برد بلند در هوانیروز بهینه و بحث قطعه‌سازی در حوزه آماده به کاری بالگردها به‌خوبی پیگیری شده است.

به گزارش برنا،  امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم الحاق یک فروند هواپیمای فرندشیپ تازه بازآمد ارتش که روز پنجشنبه در فرودگاه مهرآباد انجام شد، گفت: برروی این هواپیما ۳۰ هزار نفرساعت کار انجام و ۳۰۰ قطعه آن تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در ابتدای این فعالیت شرایط خوبی نداشتیم، اما با تلاش و اقدام جهادی به جایگاه مطلوبی رسیدیم.

فرمانده هوانیروز ارتش  با بیان این که کار امروز امری بسیار ارزشمند و انقلابی است، افزود: در نیروهای مسلح به این فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند «ما می‌توانیم» لبیک گفته شده و همه به‌عنوان یک الگو به آن مهم توجه دارند.

سرتیپ قربانی در ادامه گفت: اگر امروز اقتداری در نیروهای مسلح وجود دارد و در دکترین نظامی جهان، جمهوری اسلامی ایران نقش پررنگی دارد به دلیل لبیک نیروهای مسلح به همین شعار «ما می‌توانیم» است.

وی اضافه کرد: موضوع مهم و مورد توجه دیگر، نیروی انسانی ارزشمند جمهوری اسلامی است؛ ۴۸ هزار شهید ارتش افرادی توانمند و خداباور بودند که اگر این شهدا، جانبازان و ایثارگران نبودند، شاید شرایط امروز به گونه دیگری بود.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: علت دیگر مطرح بودن نیروهای مسلح ایران در سطح جهانی، همین روحیه خودباوری و اعتماد به نفسی است که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا به دست آمده است.

سرتیپ قربانی با اشاره به رشادت‌های کادر فنی و خلبانی هوانیروز و نیروی هوایی در جنگ تحمیلی گفت: جنگ تحمیلی جنگی نابرابر بود که با پشتیبانی، قدرت‌های استکباری انجام شد و صدام فکر می‌کرد که در مدت کوتاهی به تهران می‌رسد، اما رشادت و ازجان‌گذشتگی نیروهای نظامی و مردمی کشور باعث شد که توطئه‌های دشمنان شکست خورده و ماشین جنگی ارتش بعثی در همان روزهای اول زمین‌گیر شود و آن‌ها اعتراف کردند که نیروی هوایی ارتش و هوانیروز، کمر آن‌ها را در روزهای نخست جنگ شکست.

وی گفت: امروز در جهان و در منطقه هرکاری انجام شود، حضور جمهوری اسلامی در آن به‌عنوان یک مؤلفه مقتدر، تعیین‌کننده است. امروز ارتش روی پای خود ایستاده و باید توجه کنیم که این ۴۸ هزار شهید برای نظام جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی خلق کرده‌اند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه امروز خانواده شهدا پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، افزود: نیروهای مسلح ما امروز قوی و قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند و ارتش ما یک ارتش انقلابی و همیشه در کنار مردم است. ما نیروهای مسلح زمانی که دشمنی مقابل‌مان باشد، علیه آن ید واحده می‌شویم و زمانی که مردم عزیز کشور به ما نیاز پیدا کنند در کنارشان خواهیم بود.

سرتیپ قربانی  گفت: در سیل، زلزله و وقتی بحرانی رخ می‌دهد، همه دست به دست هم می‌دهیم تا بحران را مدیریت کنیم. در زلزله کرمانشاه پروازهای زیادی انجام شد که کاری انقلابی بود یا در سیل لرستان و گلستان اقدامات خوبی انجام شد، در انتخابات ریاست جمهوری نیز از سوی هوانیروز اقدامات مؤثری برای جابه‌جایی صندوق‌های رای شکل گرفت.

وی افزود: امروز ما در بحث اورژانس کشوری، ۳۰ استان را پوشش می‌دهیم و با تلاش خود، نزدیک به هزار نفر را از مرگ نجات داده‌ایم.

فرمانده هوانیروز ارتش همچنین با اشاره به پیشرفت‌های تسلیحاتی و تجهیزاتی هوانیروز گفت: ما به سامانه بومی دید در شب دست یافته و این سامانه را بر بالگردها نصب کرده‌ایم؛ سامانه‌های موشکی برد بلند نیز در هوانیروز بهینه و بحث قطعه‌سازی در حوزه آماده به کاری بالگردها به‌خوبی پیگیری شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرودگاه هواپیما نیروهای مسلح حضرت امام جمهوری اسلامی ایران نیروی انسانی جمهوری اسلامی جانبازان و ایثارگران ایران انقلاب اسلامی جنگ جنگ تحمیلی جهان نظام جمهوری اسلامی خانواده انقلاب و نظام زلزله سیل انتخابات ریاست جمهوری پوشش مرگ ارتش یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی نیروهای مسلح انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد

پیمان جبلی که به همراه معاونانش امروز در نشستی، میزبان وزیر نیرو و معاونان این وزارتخانه در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما بود، با اشاره به اهمیت موضوع مصرف بهینه برق و انرژی در کشور و فرهنگ‌سازی درخصوص آن، اظهار کرد: طی دوسال اخیر شاهد قطعی برق به‌ویژه در تابستان نبودیم که دستاوردی خوب است و ان‌شاءالله امسال هم همین‌گونه باشد.

وی به رشد تولید برق در سطح کشور با تدابیر وزارت نیرو اشاره و تعامل مشترک با این وزارتخانه را روبه‌جلو و اثرگذار توصیف کرد و گفت: خوشحالیم که رسانه ملی در جلب و بازنمایی رضایتمندی مردم از عملکرد حاکمیت در حوزه انرژی، سهیم است.

وی با بیان اینکه در قالب هم افزایی دو نهاد، اقدامات مشترک بزرگی در حوزه نیرو انجام شده است، اظهار کرد: به عنوان نمونه با کار رسانه‌ای هم‌افزایی که داشتیم، سیل دوسال گذشته جاده چالوس که می‌رفت تهدیدی باشد، به یک فرصت بزرگ تبدیل شد یا سیل اخیر سیستان و بلوچستان که تلاش شد کمترین میزان خسارات را در پی داشته باشد.

رئیس رسانه ملی در خاتمه از ضرورت ثبت و به تصویر کشیدن دستاورد‌های افتخارآمیز وزارت نیرو در قالب تولیدات ماندگاری، چون مجموعه نمایشی و پویانمایی سخن گفت و عنوان کرد: در کنار اطلاع‌رسانی مطلوب و واکنش سریع، ورود به حوزه تولید در گونه‌های مختلف نمایشی و غیرنمایشی نیز می‌تواند اثرگذاری درخوری در تبیین اهداف وزارت نیرو برای مصرف بهینه انرژی و نمایش توفیقات داشته باشد که صداوسیما در این زمینه نیز آمادگی و توان لازم را داراست.

افتتاح پروژه‌های امیدآفرین طی سال جاری

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو نیز بااشاره به هم‌افزایی و همکاری با رسانه ملی که واجد اثرگذاری خوبی در زمینه مصرف انرژی بوده است، گفت: علاوه‌براین، طی تعامل با رسانه ملی و براساس پیش‌بینی‌های قبلی، توفیقات خوبی در جلوگیری از بروز تلفات و خسارات سنگین در سیل‌های اخیر سیستان و بلوچستان رقم خورد.

وی افزود: همچنین با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی خوب انجام‌شده، محدودیت برق خانگی در تابستان ۱۴۰۲ نداشتیم، این درحالی‌است که دومیلیون مشترک جدید برق خانگی به فهرست قبلی افزوده شده بود و با ۲۵ درصد افزایش مصرف برق در صنایع نیز روبه‌رو بودیم.

وزیر نیرو ضمن قدردانی از رسانه ملی برای مددرسانی به وزارت نیرو در اطلاع‌رسانی به موقع و مدیریت مصرف انرژی گفت: برای سال جاری با اتکا به تجارب قبلی و استفاده از شیوه‌های نوین، طراحی دقیقی متناسب با روحیه مردم انجام شده است. البته منظور ما از مدیریت مصرف، کاهش رفاه مردم نیست، بلکه کاهش مصرف بخشی از انرژی است که هیچ رفاهی ایجاد نمی‌کند.

محرابیان ضمن تشریح جزئیات طرح تشویقی جدید تابستان امسال در قالب مسابقه‌ای با ۸۰ میلیون جایزه برای ۴۰ میلیون مشترک برق، از افتتاح پروژه‌های قابل‌توجه زیربنایی و توسعه‌ای در داخل و خارج کشور خبر داد که اغلب آنها دارای ظرفیت امیدآفرینی بالایی برای مردم‌اند که رسانه ملی می‌تواند در این باره نیز ایفای نقش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم