Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:33:14 GMT

عملیات احداث واحد تولید آب انگور در ناغان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۸۶۰

عملیات احداث واحد تولید آب انگور در ناغان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فلاح ظهر امروز در آیین آغاز عملیات احداث واحد تولید آب انگور در شهر ناغان با اشاره به اینکه وجود باغات پربار از جمله انگور یکی از ظرفیت‌های این‌ منطقه است، گفت: طرح تهیه انواع آب میوه به صورت کنسانتره یا تازه باتوجه به ظرفیت‌های این منطقه در مساحت ۲ هکتار کلیک می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل شرکت‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح امروز به سرمایه‌گذار تحویل داده شد، افزود: سرمایه‌گذار طرح مدت زمان ساخت این واحد تولیدی را کمتر از یک سال اعلام کرده و در صورت بهره‌برداری کامل برای حدود ۴۶ نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت واحد تولید آب انگور در شهرک صنعتی ناغان با ۳۷ هکتار اراضی در اختیار و ۳۷ زمین دارای سند ساخت خواهد شد که مساحت زمین فاز عملیاتی این پروژه ۲۱ هکتار و مساحت زمین صنعتی آن ۲۹ هکتار است.

فلاح آب مورد نیاز برای فازهای عملیاتی را ۱۵ لیتر بر ثانیه دانست و گفت: تاکنون ۷ لیتر از این مقدار آب تأمین شده است همچنین برق مورد نیاز ۵ مگابایت است که همه این مقدار برای پروژه تامین شد.

وی با بیان اینکه میزان گاز تأمین شده ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت است، ادامه داد: زیرساخت‌های مخابراتی اعم از تلفن ثابت و فیبر نوری، تصفیه‌خانه فاضلاب، ماشین‌آلات آتش‌نشانی، فضای سبز و ... هنوز تامین نشده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان سرمایه کل پروژه را ۳۱۹ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال دانست و گفت: این پروژه اولین واحد صنعتی در این شهرک است که با تاکید بر پیشرفت شهرستان‌های کمتر برخوردار در آینده شاهد پروژه‌های بزرگتری خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری ناغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن