Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلسه شورای شهر کرمانشاه امروز با دستور کار‌های انتخاب شهردار، نماینده شورای شهرستان و تعیین تکلیف کمیسیون‌های شورا در فرمانداری پشت در‌های بسته بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

براساس این گزارش، طی هفته‌های گذشته چندین بار جلسه شورای شهر کرمانشاه به علت عدم شرکت طیف اقلیت و از رسمیت افتادن جلسه، تشکیل نمی‌شد که امروز با دعوت فضل‌الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه با حضور تمام اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش‌های این بار فرماندار کرمانشاه بی‌ثمر نماند و در گفتگو با همه اعضا، بالاخره به توافقاتی رسیدند. به طوریکه بعد از پایان جلسه و حضور خبرنگار اعلام شد: کامران ملکی و سالار احمدزاده به عنوان نمایندگان کرمانشاه در شورای شهرستان انتخاب و اعضای کمیسیون‌های ماده ۱۰۰، ۷۰ و... نیز مشخص شده‌اند.

همچنین پس از تعیین تکلیف کمیسیون‌های داخلی شورا و انتخاب نمایندگان شورای شهرستان مقرر شد، هفته آینده پنج جلسه فوق‌العاده برای انتخاب شهردار برگزار شود.

انتهای پیام/ق

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • طلسم عجیب اللهیار شکست