Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی شجاعی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، اظهار داشت: وحدت بزرگترین داشته انقلاب اسلامی است که همیشه شاهد این گوهر ارزشمند در خراسان شمالی بوده ایم به گونه ای که مردم ولایتمدار با همراهی مسوولان نه تنها در مواجه با بسیاری از مسائل هیچ‌گونه دغدغه ای برای نظام ایجاد نکرده اند بلکه موجب سربلندی نظام اسلامی نیز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در واقع این مردم قدرشناس با همراهی مسوولان دستگاه های اجرایی همیشه در بسیاری از صحنه ها، که مهمترین آنها رویداد سیاسی ۱۴۰۰ بود، خوش درخشیدند و توانستند جزو استان های برتر هم در حوزه مشارکت و هم در حوزه سلامت انتخابات باشند.

شجاعی با بیان اینکه سه هزار شهید استان، مسیر صحیح حفظ ارزش های اسلامی را به آموخته اند، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، چگونگی حرکت به سوی توسعه با حفظ ارزش های اسلامی مشخص شده است، بنابراین ما باید سعی کنیم با همدلی و هم افزایی این مسیر توسعه را با الگو قرار دادن شهدا ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه باید در برابر حملات سایبری دشمنان هوشیارانه عمل کنیم، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، که از ماه های پیش این حملات را سازماندهی کرده بودند، هدفی جز مختل کردن زندگی مردم نداشتند، تا به تعبیر خود تاخیری در اقدامات دولت خدمتگزار ایجاد کرده باشند.

استاندار خراسان شمالی افزود: اما در این میان همه ما وظیفه داریم تا جوانان را نسبت به این اقدامات شوم دشمنان آگاه کنیم، به گونه ای که با وحدت بین مردم و مسوولان مسیر خدمت همچنان با آرامش طی شود.

در این آیین که با حضور  نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، استاندار خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی و روحانیون اهل سنت استان برگزار شد، از زحمات ۱۵ ماهه احمد برادران تقدیر و روح الله حسین پور با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استان معرفی شد.

حسین پور، پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان مرزی رازوجرگلان فعالیت می‌کرد و مناصبی چون بخشدار شوقان، بخشدار مرکزی مانه و سملقان و معاون فرماندار جاجرم را در کارنامه اجرایی خود دارد.

پیش از این احمد برادران، حدود ۱۵ ماه این سمت را بر عهده داشت که بتازگی بازنشسته شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.  

برچسب‌ها بجنورد استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سایبری ZDNet

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی بجنورد استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سایبری ZDNet خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد