Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: باید طرحی جامع نه برای ممنوعیت بلکه برای کنترل و هدایت جمعیت و سازماندهی مهاجرت در سطح کشور تهیه و اجرا شود. خبرگزاری میزان- بنا به اعلام  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در دیدار با رئیس جمهور که با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: جمعیت تهران به طور متوسط سالانه ۲۵۰ هزار نفر افزایش می‌یابد و جغرافیای تهران، ظرفیت ادامه این روند افزایشی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: باید طرحی جامع نه برای ممنوعیت بلکه برای کنترل و هدایت جمعیت و سازماندهی مهاجرت در سطح کشور تهیه و اجرا شود.

استاندار تهران با بیان اینکه در دو سال گذشته تقریباً هیچ بودجه‌ای در زمینه محیط زیست استان تهران هزینه نشده است، عنوان کرد: قوانین خوبی برای مدیریت مسائل زیست محیطی و رفع مشکلات آن وجود دارد که اجرا نشده و تلاش خواهیم کرد با اجرای دقیق این قوانین، تا حد امکان مشکلات را برطرف کنیم.   بیشتر بخوانید:  استاندار تهران: مشکل جایگاه‌های سوخت در اسرع وقت حل می‌شود/ فروش نقدی بنزین
انتهای پیام/ برچسب ها: استاندار تهران محسن منصوری رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار تهران محسن منصوری رئیس جمهور استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد