Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت با تأکید بر اینکه مشکلی در تأمین سوخت وجود ندارد، اعلام کرد که اکنون حدود چهار هزار جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور فعال است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شانا، جواد اوجی امروز پس از بازدید از مرکز داده و پایش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نشست با مدیران این مجموعه به‌دنبال اختلال پیش‌آمده در سامانه هوشمند سوخت، گفت: امروز بازدیدی از مرکز داده و پایش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران داشتیم که کل مجموعه سامانه کارت هوشمند سوخت را راهبری می‌کند و از نزدیک روند کار و مشکلات ایجادشده گزارش شد که به لطف خدا و تلاش همکاران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همه ارکان و نیرو‌های صنعت نفت پای کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تا این این لحظه نزدیک به چهار هزار جایگاه در سراسر کشور فعال شده است و مردم می‌توانند با سهمیه آزاد در آن‌ها سوخت‌گیری کنند، ۸۰۰ جایگاه نیز به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند که مردم می‌توانند از این طریق و با کارت سوخت‌گیری انجام دهند.

وزیر نفت تصریح کرد: بیش از ۸۷۰ گروه هم در سراسر جایگاه‌های عرضه سوخت کشور پای کار بودند که از آنها، مدیران مربوطه، نیرو‌های نظامی و انتظامی، آقای زاکانی، شهردار تهران، جایگاه‌داران و صدا و سیما تشکر می‌کنم، همچنین از مردم که صبوری، اعتماد و کمک کردند.

اوجی افزود: مدیران استان‌های کشور امروز گزارشی ارائه کردند و تلاش می‌شود تا به‌زودی جایگاه‌هایی که هنوز به سامانه هوشمند سوخت متصل نشده‌اند، فعال شوند.

سهمیه سوخت پایدار است

وی با بیان اینکه اکنون بیش از ۵۵ هزار نازل عملیات سوخت‌گیری وجود دارد که نیاز است نصب نرم‌افزار اواس روی آن‌ها انجام شود که این کار اندکی زمان‌بر است، تأکید کرد: اکنون هیچ خلل و مشکلی در سهمیه کارت سوخت وجود ندارد و این سهمیه که مورد تاکید رئیس‌جمهوری هم بوده، پایدار است.

وزیر نفت همچنین اظهار کرد: در ساعات اولیه مشکلی هم که در بعضی از جایگاه‌های عرضه پیش آمده است با تدبیر خوبی که رئیس‌جمهوری اندیشیده احتمالا این سهمیه جبران می‌شود.

تولید بیش از ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین در روز

اوجی با تأکید بر اینکه وضع ذخیره‌سازی‌های سوخت مطلب است، ادامه داد: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم، همچنین جایگاه‌های بین راهی هم پایدار هستند و سوخت‌گیری ناوگان حمل و نقل سنگین نیز به روال عادی انجام می‌شود.

به گفته وی، اکنون روزانه بیش از ۱۰۵ میلیون لیتر تولید بنزین داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد و ان‌شاالله دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشیم و بی‌شک دوستان نیز باید بازنگری عمیقی در بخش سامانه هوشمند سوخت کنند.

وزیر نفت در پایان در پاسخ به پرسشی درباره وضع کنونیپالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، تصریح کرد: مشکل در این مجموعه موضوع برقی بود که در چند ساعت اولیه رفع شد و فعالیت پالایشگاه بدون مشکل ادامه دارد.     بیشتر بخوانید: وعده وزیر نفت برای فعال شدن سامانه هوشمند سوخت تا دو روز آینده

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیرنفت عرضه سوخت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیرنفت عرضه سوخت سامانه هوشمند سوخت سوخت گیری وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت فردا تا اوایل وقت سه شنبه، با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، بویژه مناطق شمالی و مرکزی استان، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران و و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و دریا نیز طی این مدت متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ضمن اینکه از روز چهارشنبه با افزایش سرعت بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا روز پنجشنبه، خلیج فارس مواج است.

وی گفت: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و از فردا افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعات خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و امروز تا اوایل شب در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر و از فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6097041

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود