Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:59:45 GMT

همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۰۷۴۸

همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله جوادی آملی، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: همه ما موظفیم دین و کشور خود را حفظ کنیم و خداوند مقدمات انجام این وظیفه را فراهم نموده است، چراکه اگر مقدمات این مهم فراهم نبود خداوند چنین دستوری به ما نمی داد لذا نه جای ترس و نگرانی است و نه جایی برای عقب نشینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد:‌ ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به ایام هفته وحدت خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصتی برای یادآوری همین نکته است که باید با حفظ وحدت خود را در قبال وظایف ملی مسئول بدانیم و بی تفاوت نباشیم تا خداوند بیش از گذشته به ما در این راه توفیق عطا بفرماید.

در ابتدای این دیدار سردار جلالی گزارشی از رویکردهای نوین پدافند غیرعامل کشور در راستای مقابله با شیوه های تهاجمی جدید دشمنان به ویژه تهدیدات ترکیبی و سایبری دشمنان، ارائه نمود.

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

هشتم آبان ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است. این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است. بر همین اساس هرساله ایام نیمه آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت های لشکری و کشوری در چهار سطح ملی، دستگاهی، استانی و شهری برنامه های نکوداشت پدافند غیرعامل با رویکرد تبیینی و ترویجی برگزار می‌شود.

هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ نیز با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» از هشتم لغایت ۱۴ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل قم آیت الله العظمی جوادی آملی غلامرضا جلالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل قم آیت الله العظمی جوادی آملی پدافند غیر عامل قم آیت الله العظمی جوادی آملی غلامرضا جلالی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دوبار کنکور برگزار می‌شود الحمدالله روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمدعلی زلفی گل در آیین کلنگ‌زنی دومین سرای دانشجویی متاهلی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هم‌اکنون 3 هزار خوابگاه متاهلی در سراسر کشور در دست ساخت بوده که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به 5 هزار می‌رسد.

وی عنوان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و‌منسجمی صورت گرفته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی 2 هزار 620 متر مربع در چهار طبقه و 35 واحد ساخته خواهد شد.

زلفی گل همچنین  در بدو ورود به یاسوج در خصوص خیزش دانشگاهیان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان دنیا را که از مظلوم دفاع می‌کنند می‌ستایم از همه دانشگاهیان می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی و درندگی و کشتن بانوان و کودکان فلسطینی حساسیت نشان دهند.

وی گفت: وقتی دانشگاهیان دنیا در مقابل این رژیم خونخوار و سفاک بایستند معادله تغییر خواهد کرد و دنیا بیشتر بیدار می‌شود، موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیم جدی‌تری در این خصوص خواهند گرفت.

وزیر علوم اضافه کرد: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

زلفی گل افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار 380 نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند به خصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

وزیر علوم عنوان کرد: بورسیه صنعت را برای اولین بار در دولت سیزدهم طراحی کردیم و سال گذشته و امسال در دفترچه کنکور نیز آمده است.

زلفی گل تاکید کرد: با اتاق بازرگانی جلساتی داشتیم تلاش کردیم از صنایع مختلف خواستیم برای بورسیه رتبه‌های برتر و جذب نخبگان اقدام انجام دهند که این قشر نگران آینده خود نباشند و در کشور بمانند.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ائتلافی را تشکیل داده که تکنسین برای واحد‌های صنعتی تربیت کند، دانشگاه علمی کاربردی چندین هزار نفر را با تضمین اشتغال براساس نیاز صنایع مختلف آموزش می‌دهد.

وزیرعلوم اظهار کرد: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دوبار کنکور برگزار می‌شود الحمدالله روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

زلفی گل افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.

وی بیان کرد: چند مورد مشکلات و تخلفاتی در کنکور امسال داشتیم برخورد شد که به هیات مرتبط خود معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند